پیام‌های دریافتی ۱۲ فروردین ماه؛

درخواست تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر و بلاتکلیفی متقاضیان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۱۲ فروردین ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 


با سلام، لطفا درخصوص آب شرب منطقه برزاوند روستای نیسیان شهرستان اردستان اصفهان هم رسیدگی وپیگیری شود تا از آب شرب پایدار تصفیه استانی برخوردار شوند. روستای فوق چند سالی است که دارای سیستم لوله کشی بوده، ولی قابل شرب نیست. باتشکر


سلام لطفا درباره تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر پیگیر باشید اینجانب با ۱۴ سال سابقه کاری از بنیاد شهید و امور ایثارگران به اداره کل اوقاف خراسان رضوی نامه زدم، ولی با گذشت حدود یک سال هنوز خبری نیست. لطفا پیگیری کنید.


سلام، لطفا پیگیری کنید تا آزمون آموزش و پرورش به تعویق بیفتد در ماه رمضان چگونه درس بخوانیم حداقل در خرداد برگزار کنید این آزمون خیلی برای ما مهم است خواستار تعویق هستیم.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان در این ماه مبارک؛
لطفا دوستانی که متقاضی تسریع تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگران هستن، همه همت کنن یه کمپین تشکیل بدیم تا زودتر این امر برامون اتفاق بیفته.... انشالله که تا هفته معلم، همه بتونیم تبدیل وضعیت بشیم... التماس دعا%
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
سلام وتشکر ازشما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
سلام وتشکر.
آخرین اخبار