فعالیت اتاق صنایع و تجارت زنان از سر گرفته شد

مسئولین اتاق صنایع و تجارت از زنان تجارت پیشه اعلام حمایت کرد.

اتاق تجارت و صنایع زنان افغانستان جهت مدیریت درست کارهای تجارتی زنان در‌ نشستی فعالیت‌هایش را پس از گذشت بیش از هفت ماه به گونهٔ حضوری دوباره آغاز کرد.

مسئولان تازهٔ این اتاق به زنان تجارت پیشه اطمینان دادند که از آنان در بخش‌های مختلف صنعت، معادن، زراعت و مالداری حمایت خواهند کرد.

رویا حافظی، سرپرست اتاق تجارت و صنایع زنان افغانستان به رسانه ها گفت: فعالیت‌ها قبلاً به طور آنلاین بود، نیازمندی اشد بود که اتاق به شکل حضوری فعال شود، خوشبختانه که تلاش‌های ما نتیجه داد، اتاق را به شکل حضوری باز کردیم، فعلاً ما می‌توانیم که در عرصهٔ تجارت و اقتصاد امورات را به دست داشته باشیم و نمایشگاه را برگزار کنیم و بازارهای دائمی را در افغانستان داشته باشیم.

با این حال این نشست با واکنش‌هایی از سوی هیئت رهبری غیرحاضر این اتاق مواجه شد و آنان با نشر یک اعلامیه نگاشته اند که این نشست بدون هماهنگی و مشوره انجام شده است.

در این اعلامیه آمده است که اتاق تجارت و صنایع زنان همواره تلاش کرده تا زنان تجارت پیشه را به بهترین شیوه همکاری نماید و فعالیت‌هایش را پس از تحولات سیاسی اخیر به گونهٔ آنلاین و فعال انجام دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.