رئیس‌جمهور در ضیافت افطار با ایتام:

حمایت از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست جزء مهم‌ترین وظایف دولت است

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: عدالت‌گستری و حمایت از محرومان جزء ویژگی‌های هویتی دولت است و حمایت از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست را جزء مهم‌ترین وظایف خود می‌دانیم.

رئیس جمهور پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، سر سفره افطار کنار جمعی از کودکان و نوجوانان نشست و ضمن گفتگوی صمیمانه با ایشان، روزه خود را افطار کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی در این مراسم فرزندان ایران اسلامی و آینده‌سازان کشور خواند و به آنان توصیه کرد با همت و جدیت در تحصیل علم و فراگیری مهارت، خود را برای نقش‌آفرینی مسئولانه و مثمر ثمر برای آینده ایران اسلامی آماده کنند.

به گفته او، «لازمه رشد و موفقیت داشتن پشتکار و کسب علم و مهارت است. چراکه بسیاری از انسان‌های نامدار در محرومیت و گرفتاری به موفقیت‌های چشمگیر دست یافته‌اند.»

رئیس جمهور گفت: حمایت از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست را جزء مهم‌ترین وظایف خود می‌دانیم و باید این کودکان دوشادوش سایر کودکان این مرز و بوم، از تمام شرایط لازم رشد فردی و اجتماعی برخوردار باشند.

حجت‌الاسلام رئیسی در پایان ایتام را به شکرگزاری از خداوند متعال و دعا برای والدین و مربیان خود توصیه کرد و گفت: هر چقدر در حق والدین و مربیان خود دعا کنید خداوند نیز راه‌های موفقیت پیش روی شما را خواهد گشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
خدا حافظت کنه سید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
حدا لعنتش کنه بیسواد وبی منطق رو
آخرین اخبار