هشت باب کتابخانه عمومی میزبان کتابخوانان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت : در تعطیلات نوروز هشت باب کتابخانه عمومی در ۶ شهرستان استان میزبان کتابخوانان بود، در این مدت یک هزار و ۱۴۳ کتاب به امانت داده شد.

معصومه حسنی‌خوانسار گفت : در ایام نوروز تعداد ۱۵۹ نفر عضو جدید این کتابخانه‌ها شدند و تعداد یک هزار و ۲۹ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی بازگشت شد.

به گفته مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در شهرستان پاوه کتابخانه عمومی وحدت از ۲۹ اسفند تا پایان تعطیلات نوروز، روز ۱۳ فروردین جهت رفاه حال علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی فعالیت کرد و با برگزاری طرح اهدای کتاب و عیدانه کتاب به استقبال سال جدید رفت.

در شهرستان اسلام آباد غرب کتابخانه عمومی ولایت در تعطیلات نوروز به کتابخوانان خدمات ارائه داد، در شهرستان دالاهو نیز تعداد ۲ باب کتابخانه عمومی امام صادق (ع) و کتابخانه توحید در نیمه اول تعطیلات تا ۶ فروردین فعال بود.

کتابخانه عمومی طالقانی در شهرستان ثلاث باباجانی تا پایان روز ۱۳ فروردین فعالیت داشت در شهرستان سنقر و کلیایی ۲ باب کتابخانه عمومی علامه مجلسی و باقرالعلوم در ایام نوروز میزبان علاقه‌مندان به کتابخوانی و میهمانان نوروزی بود.

در شهرستان کرمانشاه کتابخانه عمومی امیرکبیر از روز ۲۹ تا ۱۳ فروردین میزبان اعضای کتابخانه و میهمانان کتابخوان در ایام نوروز ۱۴۰۱ بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.