سفر رئیس جمهور به البرز؛

مسئولان تعاون و کار سراپا گوش می‌شوند

سرپرست اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی البرز گفت: میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی در البرز در سفر ریاست جمهوری به البرز برپا می شود.

آقای دارایی گفت: میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن مرکز فنی وحرفه‌ای شهید خدایی به آدرس کرج، میدان استاندارد، خیابان ذوب آهن، به سمت حسین آباد راه آهن با حضور دستگاه‌های زیر مجموعه تعاون، کارورفاه اجتماعی استان تشکیل می‌شود.

او می گوید: در میز ارتباطات مردمی، معاونین و نماینده تام الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران منتخب این وزارتخانه به مدت یک روز در روز پنجشنبه مورخ ۱۸ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ از ساعت ۱۴ ظهر تا ۲۲ در مرکز فنی حرفه‌ای شهید خدایی حضور خواهند داشت و پاسخگوی مردم شریف استان البرز خواهند بود.

سرپرست اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی البرز گفت: مردم و متقاضیان ارتباط با دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ارائه درخواست‌های خود در حوزه تعاون، کار ورفاه اجتماعی، تامین اجتماعی، بهزیستی، تسهیلات بانک‌ها و ... می‌توانند طی این مدت با مراجعه به مرکز فنی و حرفه‌ای شهید خدایی کرج در میدان استاندارد، مشکلات خود را با نمایندگان این وزارتخانه مطرح کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.