شرکت دانشجویان پردیس‌های خودگردان در دانشگاه مادر مجاز شد

معاون آموزشی وزارت علوم در بخشنامه‌ای شرکت دانشجویان پردیس‌های خودگردان و مناطق آزاد در دانشگاه مادر مربوطه را مجاز اعلام کرد.

قاسم عمو عابدینی بخشنامه‌ای درباره حضوری شدن آموزش به روسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ابلاغ کرد.

 در این بخشنامه تسهیلاتی از قبیل حذف و اضافه دروس، امکان مهمانی دانشجویان در دانشگاه شهر محل اقامت، امکان حذف ترم و مجوز شرکت دانشجویان پردیس‌های خودگردان و مناطق آزاد در دانشگاه مادر مربوطه ارائه شده است.

متن کامل این بخشنامه به شرح زیر است:

با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا، تاکید وزیر علوم تحقیقات و فناوری و همچنین پیرو نشست روسای دانشگاه‌ها و آموزش عالی در تاریخ نهم فروردین هزار و چهارصد و یک، مبتنی بر از سرگیری آموزش حضوری با تاکید بر حضور دانشجویان دوره کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری خواهشمند است ضمن توجه به آخرین مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و بخشنامه‌های مرتبط که از سوی ستاد وزارت متبوع در این‌ باره مصوب و ابلاغ می‌شود؛ دستور دهید هماهنگی لازم برای اجرای آموزش حضوری از چهاردهم فروردین‌ انجام شود.

در این خصوص انتظار می‌رود دانشگاه‌ها با ارائه تسهیلاتی از قبیل امکان حذف و اضافه دروس، فراهم کردن امکان مهمانی دانشجویان به‌صورت تک درس یا ترمی در دانشگاه شهر محل اقامت، امکان حذف ترم، مجوز شرکت دانشجویان پردیس‌های خودگردان و مناطق آزاد در دانشگاه مادر مربوطه، برای از سرگیری آموزش حضوری با توجه به شرایط متفاوت دانشگاه‌ها و وضعیت شیوع ویروس کرونا در آن منطقه اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
دانشگاهها رو فروختن رفت پی کارش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
دانشگاهها رو هم به باد فنا دادن
آخرین اخبار