طرح‌های نوین در حوزه مبارزه با مواد مخدر به کار گرفته شوند

استاندار خراسان جنوبی گفت: باید برای مبارزه بهتر با مواد مخدر، راه حل‌های نوینی به کار گرفته شوند تا اثرگذاری امور بیشتر شود.

قناعت در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت:در بحث مقابله و پیشگیری، طرح‌های قبلی که تأثیر گذاری کمتری داشته اند، باید کنار گذاشته شوند و اعضای شورا با ایده‌های جدید، راهکار‌ها و دستورالعمل‌های نوینی را جایگزین طرح‌های قبلی کنند.

او شورای مواد مخدر را از شورا‌های کلیدی کشور و استان خواند و گفت: دستگاه‌های عضو این شورا، اگر دغدغه داشته و همه پای کار باشند و از روزمرگی خارج شوند، می‌توانند با کار تیمی نتایج خوبی را در بحث مقابله و پیشگیری رقم بزنند.

قناعت با تأکید بر ضرورت ایجاد مراکز ماده ۱۶ و ۱۵ درمان اعتیاد، گفت: برای اخذ مجوز‌های افزایش مراکز ماده ۱۶ و ۱۵ باید پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

استاندار بر همراهی دانشگاه علوم پزشکی در زمینه تأمین پزشک مورد نیاز مراکز درمانی تأکید کرد و گفت. زیرساخت‌های لازم در ایستگاه‌های بازرسی استان به ویژه سهل آباد و علی آباد با همراهی دستگاه‌های اجرایی تأمین شود.

او با بیان این که در بحث مبارزه با مواد مخدر باید از همه توان استفاده کنیم، گفت: با توجه به رویکرد متفاوت دولت، با استفاده بهینه و درست از ظرفیت ها، با دست خالی هم می‌توان کار کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.