دستور رئیس کل دادگستری فارس در خصوص پلمب اماکن مروج بی حجابی

حجت الاسلام موسوی خواستار اجازه شورای فرهنگی عمومی برای ورود دادگستری استان برای اعمال برخورد قهری و پلمب واحد‌هایی که بی حجابی در آن‌ها رواج دارد، شد.

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی رئیس کل دادگستری فارس در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس گفت: به کار‌های فرهنگی به شدت معتقدیم، اما باورمان این است که عده‌ای تصور می‌کنند که برخورد ما کم رنگ شده و نیاز به برخورد قهری است.

او خواستار اجازه دادگستری برای پلمب واحد‌هایی شد که بی حجابی در آنجا رواج دارد و گفت: بی حجابی و بی حیایی در برخی نقاط شیراز غوغا می‌کند و گویی سیل ما را برده است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه از همه دغدغه‌مندان در موارد پیگیری شده از جمله حجاب و عفاف و کرونا قدردانی و اضافه کرد: در موضوع حجاب و عفاف آخرین مراحلی است که می‌شود کاری کرد که ماندگار باشد و اگر این فرصت از دست برود امکان جمع کردن موضوع وجود ندارد.

روح‌الله نجابت ضمن بیان اینکه در این موضوع نباید به جلسات ماهانه بسنده کرد بلکه مسائل روزانه و هفتگی باید دنبال شود، عنوان کرد: با شیوع کرونا و فراگیر شدن بیماری، بسیاری از نهاد‌ها از جمله سپاه و بسیج پای کارآمدند، اما آیا کفایتی در بحث عفاف و حجاب هم شاهد بودیم؟

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید به نوعی وضعیت فعلی را ارزیابی و سه ماه بعد ببینیم شاخص این مهم کفایت کرده یا نه؟

نجابت خواستار تعمیم سامانه نظارتی این مهم در مسائلی، چون سگ گردانی و حیوان گردانی شد و گفت: باید نظارت بیشتری در مجموعه‌هایی، چون فرودگاه، راه آهن، اماکن ورزشی و مجتمع تجاری در بحث عفاف و حجاب ایجاد شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: بی حجابی در بازار قدیم شیراز به کرات مشاهده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار