بزرگداشت سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی در تبریز

مراسم بزرگداشت بیست و سومین سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.

امیر سرتیپ حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید علی صیاد شیرازی گفت: شهید صیاد شیرازی طراح عملیات‌های مختلف و تعیین کننده در دوران ۸ سال دفاع مقدس بود.

این شهید بزرگوار به همراه جمعی از فرماندهان عملیات‌های بزرگ و تعیین کننده‌ای را در منطقه جنوب کشور طراحی و ماشین نظامی رژیم بعثی عراق را منهدم کردند.

 دوران ۸ سال دفاع مقدس درخشان‌ترین و مهمترین ایام تاریخ انقلاب اسلامی است که در راس آن شهید صیاد شیرازی از فرماندهان بلا منازع جنگ است.

امیر سرتیپ بازنشسته بختیاری از همرزمان شهید صیاد شیرازی هم گفت: این شهید عزیز الگویی بزرگ برای همه ما بود، وی علیرغم ناباوری‌های بسیاری از فرماندهان مسئولیت بزرگی در ارتش جمهوری اسلامی ایران بر عهده گرفته بود و با متانت و حوصله و رعایت احترام در جایگاه اقتداری خاصی خدمت کرد.

 شهید صیاد شیرازی رفتاری متین و سنگین داشت و همه ما قبول کرده بودیم که علیرغم سن کم قابلیت‌های بزرگی دارد و هیچ چیزی از ارتشبد‌های زمان خود کم نداشت و نشان داد در اداره نیروی زمینی ارتش بسیار هوشمندانه و با تجربه است.

در پایان مراسم از خانواده معظم شهدای ارتش و شهدای مدافع حرم تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار