مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در آسمان مصیاف

خبرگزاری رسمی سوریه از مقابله پدافند هوایی این کشور با اهداف متخاصم در آسمان منطقه مصیاف خبر داد.

خبرگزاری سانای سوریه امروز (شنبه) اعلام کرد: پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در آسمان منطقه مصیاف به مقابله برخاست.

یک منبع نظامی سوری اعلام کرد که حدود ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه عصر امروز، دشمن صهیونیستی حمله‌ای هوایی را از بخش شمال لبنان انجام داد و طی آن برخی نقاط در منطقه الوسطی را هدف قرار داد. پدافند هوایی سوریه با این حمله مقابله کرده و تعدادی از موشک‌ها را سرنگون کرد.

همچنین شبکه المیادین به نقل از خبرنگار خود در بیروت اعلام کرد: این تجاوز اسرائیل همزمان با پرواز هواپیما‌های رژیم صهیونیستی بر فراز منطقه جبیل کسروان در شمال بیروت است.

گفتنی است اسفندماه سال گذشته نیز رژیم صهیونیستی در حمله‌ای موشکی، مناطقی از جنوب دمشق، پایتخت سوریه را هدف قرار داد که در پی آن حمله، خسارات مادی نیز برجای گذاشته شد. در همان زمان وزارت خارجه روسیه با واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی اعلام کرد: تجاوز اسرائیل در حومه دمشق آن هم تنها چند ساعت پس از جنایت داعش نشانگر حقیقت هماهنگی بین آنهاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
با سلام؛هرقدر بیشتر باصهیونیستهای کودک کش و جنایتکار مماشات شود پرروتر میشوند و خیال آنها را میگیرد که حتما قدرتمند هستند یا اینکه جبهه مقاومت قدرت و جرات پاسخگویی را ندارد.در تعجبم حالا که سوریه بر بخش اصلی داعشیها و جنگ پیروز شده و از پشتیبانی کامل ایران و روسیه برخوردار است چرا یکبار برای همیشه باقدرت جواب این قلدرها را نمیدهد تا دیگر شاهد حمله های گاه و بیگاه صهیونیستها نباشیم.مطمئنا هدف اصلی حمله اسرائیل،پایگاهها و نیروهای مستشاری ایران در سوریه هستند.حالا که ارتش و مقاومت سوریه به هر علتی قصد جواب دادن به حملات صهیونیستها را ندارند چرا مسئولین کشور و نیروهای نظامی تدبیری نمی اندیشند تا ضمن پاسخگویی قدرتمندانه به دشمن صهیونیستی دیگر شاهد زخمی شدن و شهادت نیروهایمان در سوریه نباشیم.یکبار برای همیشه پوزه این کفتارها را به خاک بمانید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۲۰ فروردين ۱۴۰۱
خوب به شما چه ربطی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
خیلی هم به ما ربط داره و تو هم دهنتو ببند که بیشتر از این گند بیرون نریزه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
توهین نکن ابله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۲۰ فروردين ۱۴۰۱
خاک بر سر این حقوق بشر ،خاک بر سر این سازمان ملل ، خاک بر سر این سازمان امنیت سازمان ملل ، کجا هستند مدعیانی که علیه روسیه پشت سر آمریکا صف کشیده‌اند ؟ ؟؟؟
آخرین اخبار