دولت سیزدهم برای کار جهادی و خدمت به مردم کمر همت بسته است

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم برای کار جهادی و خدمت به مردمی که شایسته‌ترین‌ها برای خدمت هستند، کمر همت بسته است.

سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور در سفر به قزوین و در دیدار با نماینده  ولی فقیه در استان گفت: معاونین و وزرا به طور جهادی و تمام وقت در خدمت مردم، نظام و کشور هستند و باید این روحیه در بین تمام مدیران اجرایی تعمیم پیدا کند.

سیدمحمد حسینی افزود: در همین مدت کوتاه که از روی کار آمدن دولت سیزدهم آمده شاهد انجام ۱۹ سفر استانی رئیس جمهوری بودیم که حاکی از تلاش خستگی ناپذیر او و اعضای دولت برای رسیدگی به امور کشور و مردم و توجه جدی به مناطق هستیم.

او اضافه کرد: سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی و دولتی به ویژه مدیران میانی در استان‌ها و مناطق هم باید از این روحیه الگو بگیرند و شبانه‌روز در مسیر برطرف کردن مشکلات مردم به ویژه محرومان گام بردارند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور که به مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای در ادامه سفر خود به دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) رفت و در نشست هیئت رئیسه این دانشگاه بر ترویج اندیشه‌های امام (ره) باید اقدامات فرهنگی تاکید کرد.

سیدمحمد حسینی گفت: کار دولت دشوار است و در ادوار گذشته خیلی طرح‌های نیمه تمام و بلاتکلیف زیادی باقی مانده اند که حتی در مواردی یک سنگ روی آن‌ها گذاشته نشده و مسایل روی هم انباشته شده و البته این دولت وظیفه خود می‌داند پاسخگوی مطالبات مردم باشد و آن‌ها را به سرانجام برساند.

یکی از کار‌های مهم که در دولت پیگیری می‌شود، ایجاد یک نظام عادلانه پرداخت حقوق به کارکنان دولت است که امروز به یک نظام ناعادلانه پرداخت تبدیل شده که در این رابطه انتظار همراهی مجلس را داریم.

آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در این دیدار گفت: مسئولان و مدیران باید بکوشند تا به‌گونه‌ای عمل کنند که کارکرد آن‌ها موجب تقویت اعتماد مردم به انقلاب و نظام شود.

آیت‌الله عابدینی افزود: متأسفانه در گذشته اتفاقاتی در استان قزوین از سوی برخی مدیران رقم خورد که به اعتماد مردم ضربه زد و امیدواریم با توجه مسئولان عالی از جمله رئیس‌جمهوری که فردی با روحیه انقلابی، جهادی و عدالت مداری است، این آسیب جبران شود.

او با بیان اینکه دولت آقای رئیس دولتی صادق، پاکدست و انقلابی است، گفت: مردم به این دولت چشم امید بسته‌اند و در انتظار هستند تا دولتمردان وعده‌های خود بیش‌ از پیش محقق کنند.

آیت‌الله عابدینی در ادامه با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان قزوین، افزود: این سفر‌ها منشأ برکات زیادی است و می‌تواند در حل مشکلات مردم مؤثر واقع شود.

حل مشکلات مربوط به کشاورزی، آب و دشت قزوین از جمله مهم‌ترین مسائل و مطالباتی است که در استان قزوین وجود دارد که امیدواریم در سفر رئیس جمهور به قزوین به آن‌ها پرداخته شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.