نمایشگاه ضیافت در زنجان برگزار می شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: نمایشگاه ضیافت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین برگزار می شود.

فغفوری گفت: برگزاری نمایشگاه‌های فصلی  تحت نظارت دولت از جمله موارد مهمی است که می‌تواند تورم را مهار و گرانفروشی را متوقف کند.

او بابیان اینکه در ماه گذشته نمایشگاه بهاره توانست تأثیر مثبت خود را بر بازار بگذارد، گفت: مردم توانستند نیاز‌های اصلی خود را از نمایشگاه، زیر قیمت بازار تهیه کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان  بابیان اینکه همه ساله در آستانه ماه رمضان نمایشگاه ضیافت برگزار شود، گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه تأمین مایحتاج نیاز خانوار و همینطور عرضه اجناس کاربردی زیر قیمت بازار برای حمایت از مردم است.

او با بیان اینکه نمایشگاه ضیافت از  امروز ۲۲ فروردین تا ۲۶ فروردین ماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان برگزار می‌شود، گفت: ساعت بازدید از این نمایشگاه ساعت ۱۸ تا ۲۳ است.

به گفته فغفوری  اقلام عرضه شده در این نمایشگاه زیر قیمت بازار بوده و  اقلام تنظیم بازاری نیز در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان  گفت: بازرسان بازار هم در این نمایشگاه حضور دارند تا اجازه تخلف به افراد سودجو را ندهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.