استاندار ایلام خبر داد

اختصاص ۷۵۰۰ میلیارد تومان برای اجرای آزادراه پل زال-چیلات

استاندار ایلام از اختصاص هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای اجرای آزادراه پل زال-چیلات خبر داد.

آقای حسن بهرام نیا در ادامه رایزنی‌های خود در مرکز پس از دیدار با رئیس سازمان امور عشایری کشور به اتفاق علیزاده نماینده استان در مجلس شورای اسلامی به دیدار معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری رفت و پیگیر خواسته‌ها و مطالبات مردم استان شد.

استاندار ایلام در این دیدار که نماینده وزیر راه و شهرسازی، شرکت زیرساخت، مدیران سازمان برنامه و بودجه کشور، نمایندگان و مدیرعامل‌های چند بانک عامل و سرمایه گذار بخش خصوصی حضور داشتند، خواستار تخصیص بیشتر اعتبارات سفر استانی رئیس جمهور شد و گفت: علاوه بر مصوبات این سفر در دیدار‌هایی صورت گرفته با رئیس جمهور و معاونین مبلغ ۸۰۰ میلیارد تومان به اعتبارات اضافه شد که این نشانه توجه و دغدغه دولت سیزدهم به استان‌های محروم و کمتر توسعه یافته است.

حسن بهرام نیا در ادامه خواستار مساعدت لازم در خصوص تامین اعتبار مالی برای اجرای طرح آزادراه پل زال، مورموری، دهلران، چیلات (آزاد راه نجف اشرف) شد.

در ادامه نشست علیزاده نماینده استان در مجلس شورای اسلامی نیز نسبت به مطالبات حوزه انتخابیه پیگیری‌های لازم را به عمل آورد.

در پایان این نشست مرتضوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری ضمن قول مساعد نسبت به خواسته‌های مطرح شده، ابراز امیدواری کرد که با اجرایی شدن مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به استان شاهد شکوفایی و توسعه استان ایلام باشیم.

در این نشست مقرر شد شرکت سهامی پروژه آزادراه پل زال، مورموری، دهلران، چیلات با اعتبار ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان با مشارکت ۴۰ درصد بانک‌های عامل، ۲۰ درصد سهم سرمایه گذار بخش خصوصی و ۴۰ درصد سهم دولت تشکیل شود.

همچنین مقرر شد مجوز بانک مرکزی با توجه به محدودیت سرمایه‌گذاری توسط دولت برای آزادراه پل زال، مورموری، دهلران، چیلات اخذ شود.

برچسب ها: طرح عمرانی ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.