تداوم گشت‌های نظارتی رمضان در فارس/انجام بیش از ۱۳۰۰ مورد بازرسی

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان بالغ بر ۱۳۰۰ مورد بازرسی انجام شده که در این راستا ۱۹۶ پرونده تخلف تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: نظارت بر تولید و عرضه کالا‌های اساسی در ماه مبارک رمضان بطور مستمر در سطح استان در حال انجام است.

غلامرضا سالاری گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان بالغ بر ۱۳۰۰ مورد بازرسی با همکاری بازرسان جهاد کشاورزی، سازمان صمت، اتاق اصناف، شبکه‌های بهداشت و ... انجام شده که در این راستا ۱۹۶ پرونده تخلف تشکیل و به ۶۲۶ واحد صنفی نیز تذکر داده شده است.

سالاری از تمرکز نظارت‌ها بر کالا‌هایی همچون گوشت، مرغ، برنج، شکر و میوه جات خبر داد و گفت: پرونده‌های متشکله در طرح ویژه نظارتی رمضان، با سرعت رسیدگی و جرایم سنگینی برای متخلفان اعمال خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از شهروندان تقاضا کرد تا گزارشات و شکایات خود را به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت و یا ۳۲۳۴۰۰۰۰ اتاق اصناف گزارش کنند تا نسبت به بررسی موضوع و برخورد با متخلفان اقدام به عمل آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
دیشب شبکه خبر نشون میداد که مردم کنار خیابون اقدام ب روزه خواری می کردند بعصی از ساندویچ فروشی ها روزنامه پشت شیشه هاشون نصب بود بخاطر ماه رمضون بعضی هام میگفت بهمون ابلاغ نشده پیامک برامون نیمده
آخرین اخبار