نماینده ولی فقیه در کردستان:

تکریم عالمان دینی پاسداشت ارزش‌ها است

نماینده ولی فقیه در کردستان، تکریم عالمان دینی را یک وظیفه، افتخار و پاسداشت ارزش‌ها دانست و گفت: برای ارتقای جایگاه علما و روحانیون استان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی در دیدار با علمای اهل سنت شهرستان کامیاران گفت: امروز خوشحالم که در حضور ماموستایان و روحانیون این شهرستان هستم و امیدوارم بتوانم مشکلات شما بزرگواران را پیگیری و رفع کنم.

او گفت: عالمان دینی دارای جایگاه والایی نزد ما هستند و به طور قطع برای ارتقای جایگاه و بهبود وضعیت معیشتی آنان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان ابتدا از روستای "طا" بخش موچش شهرستان کامیاران بازدید و ضمن حضور بر سر مزار شهید روحانی شیخ حبیب‌الله معاذی، با مردم و طلاب روستا دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام پورذهبی سپس با حضور در منازل ماموستا شاهو معاذی امام جمعه روستای طا، ماموستا ناظم مجیدپور، ماموستا مشفق قبادی و ماموستا عبدالله قمری امام جماعت این روستا، با اهدای لوح تقدیر از سال‌ها زحمات و تلاش شبانه‌روزی این عالمان دینی اهل‌سنت تجلیل کرد.

او همچنین در این سفر با حضور در منازل ماموستا عبدالرحمن خالدی امام جماعت روستای کوله ساره، ماموستا جلال محمدی امام جماعت روستای ماسان، ماموستا جلال بام زر امام جماعت، ماموستا سیدمحمودحسینی امام جمعه سابق روستای نجف‌آباد، ماموستا بهروز مرادی امام جمعه و جماعت روستای سربناو شهرستان کامیاران حضور و از آنان قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی در این بازدید‌های میدانی و دیدار با مردم و ماموستا‌های اهل‌سنت، ضمن گفت‌وگوی چهره به چهره، در جریان وضعیت زندگی آنان قرار گرفت و قول مساعدت برای پیگیری حل مشکلات این روستانشینان را داد.

شهرستان کامیاران در ۶۵ کیلومتری جنوب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.