لیگ قهرمانان آسیا

آخال پنجه در پنجه فولاد خوزستان

تیم‌های فوتبال فولاد ایران و آخال ترکمنستان از ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه به وقت ایران به مصاف یکدیگر می‌روند.

در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم فولاد خوزستان که نماینده کشورمان در این مسابقات است امشب از ساعت ۲۱:۴۵ به وقت ایران در ورزشگاه ملک عبدالله جده به مصاف آخال ترکمنستان می‌رود.

این ۲ تیم برای نخستین بار رودروی یکدیگر قرار می گیرند.

فولاد در ۲ دیدار قبلی خود در این مسابقات مقابل تیم‌های الغرافه قطر و شباب الاهلی امارات به ترتیب به تساوی بی گل و نتیجه یک بر یک رسید.

این تیم هم اکنون با ۲ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به شباب الاهلی در جایگاه دوم گروه C این رقابت‌ها قرار دارد.

قرمز پوشان خوزستانی در نیم فصل، بازیکنان با تجربه‌ای همچون محمدرضا خلعتبری، آرش رضاوند، مهدی شیری، شهاب گردان و ایبای گومز بازیکن سابق اتلتیک بیلبائو را جذب کردند تا با تیمی تقویت شده راهی لیگ قهرمانان آسیا شوند.

گرچه شاگردان نکونام در ۲ دیدار گذشته خود در این مسابقات شانس پیروزی داشتند اما در زدن ضربات آخر بی دقت بودند، در نتیجه فولاد از ۲ مسابقه اش در لیگ قهرمانان ۲ تساوی کسب کرد.

در سوی مقابل آخال ترکمنستان برای نخستین بار موفق شده است جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد.

آخال در نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان با شباب الاهلی به تساوی یک بر یک رسید، اما در دیدار دوم خود با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب الغرافه شد.

آخالی‌ها هم اکنون با یک امتیاز در قعر جدول C لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند.


بیشتر بخوانید 


در دیگر دیدار گروه C، الغرافه از ساعت ۰۰:۴۵ بامداد جمعه به مصاف شباب الاهلی می‌رود.

سعید عزت اللهی، ملی پوش کشورمان در نیم فصل به صورت قرضی از تیم وایله دانمارک به الغرافه پیوست تا شاگرد آندره آ استراماچونی، سرمربی سابق استقلال در این تیم شود.

احمد نوراللهی و مهدی قایدی ۲ بازیکن ملی پوش کشورمان نیز تابستان گذشته از تیم‌های پرسپولیس و استقلال راهی شباب الاهلی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.