فرمانده انتظامی استان یزد مطرح کرد

ساماندهی اتباع و جلوگیری از هرگونه بی نظمی در اولویت پلیس

سردار بهدانی فرد گفت: دشمن به دنبال تفرقه افکنی بین ایران و افغانستان است.

سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: ایران و افغانستان ۲ کشور دوست و برادر هستند که بیش از هزار سال سابقه دوستی بین ۲ ملت است و ما مشترکات دینی، زبانی و فرهنگی زیادی داریم.

به گفته او مهاجران زیادی از افغانستان در کنار شهروندان یزدی به خوبی زندگی می‌کنند و دشمنان دو ملت به دنبال ایجاد فتنه هستند. ما باید بصیرت افزایی کنیم و از هرگونه افتراق و جدایی و درگیری بین دو ملت مسلمان جلوگیری کنیم.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با همکاری و تعامل موجود، تمام تلاش خود را برای پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی به کارمی گیریم.

این موضوع را سردار عباسعلی بهدانی فرد در دیدار با مدیر حوزه علمیه پیامبر اعظم (ص) مطرح کرد.

حجت الاسلام هاشمی نژاد مدیر حوزه علمیه پیامبر اعظم (ص) گفت: خدا را شاکریم به خاطر نعمت امنیتی که به ما داده و این مرهون مجاهدت‌ها و زحمات همه عزیزان در مجموعه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی هستیم.

به گفته او وجود پلیس مایه آرامش و تلاش این مجموعه ستودنی است چرا که نیروی انتظامی با وجود تنوع و گستردگی ماموریت‌ها توانسته امنیت اتباع افغانستانی را در نهایت اقتدار و آرامش فراهم کند.

او گفت: حادثه مشهد و حرم امام رضا (ع) به ما نشان داد که دشمن چقدر دقیق کار می‌کند و ذهنیت افراد را تغییر می‌دهد تا مسلمانان را در مقابل هم قرار دهد.

او می گوید: خانواده‌های اتباع افغانستانی باید برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق، نزاع و ... آموزش‌های لازم را فرا بگیرند. در این رابطه همکاری و تعامل خوبی بین معاونت اجتماعی و حوزه وجود دارد که از این همکاری تشکر می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار