آرمان شهبازی شهردار مریوان شد

رییس شورای اسلامی شهر مریوان گفت: آرمان شهبازی شهردار سابق سروآباد با اکثریت آرای شورای اسلامی به عنوان شهردار جدید مریوان انتخاب شد.

آزاد بارخدا گفت: براساس ماده ۸۳ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورا‌های اسلامی کشور و انتخاب شهرداران عملکرد و مدیریت شهری شهردار مریوان مورد قبول اعضای شورای اسلامی شهر مریوان نبود در این راستا جلسه طرح سوال از شهردار چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد.

رییس شورای اسلامی شهر مریوان گفت: در این جلسه بعد از طرح سوال از شهردار و پاسخگویی وی، در پایان اعضای شورای شهر مریوان از پاسخ شهردار قانع نشدند و با هفت رای شهردار استیضاح شد.

به گفته او بعد از استیضاح قاسمی پور، آرمان شهبازی شهردار سابق سروآباد با هفت رای موافق به عنوان شهردار مریوان معرفی و انتخاب شد.

بارخدا گفت: شورا‌های اسلامی به عنوان نماینده مردم باید فردی دلسوز و خدمتگزار را برای مسئولیت مهم شهرداری انتخاب کند و در صورتی که شهردار جدید نیز نتواند انتظارات شورا‌های اسلامی و شهروندان را برآورده کند و مدیریت شهری قوی نداشته باشد او نیز استیضاح خواهد شد.

 جلسه معارفه شهردار جدید مریوان امروز در سالن جلسات شهرداری مریوان با حضور اعضای شورای اسلامی و جمعی از معاونین شهرداری برگزار شد و ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شهردار سابق آرمان شهبازی به عنوان شهردار جدید معرفی شد.

آرمان شهبازی، کارشناسی ارشد عمران، شهردار سابق هورامان و سروآباد، عضو هیات مدیره سازمان همیاری استانداری کردستان، کارشناس دادگستری، رئیس هیات ورزش همگانی شهرستان سروآباد و همچنین در شهرداری هورامان و سروآباد فعالیت‌هایی در زمینه‌های عمرانی و توسعه و ایجاد رفاه شهری در کارنامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.