مدیرکل بنیاد مسکن ایلام:

۴۰۰ هزار مترمربع از معابر استان اصلاح شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلانی ایلام گفت: ۴۰۰ هزار مترمربع از معابر مناطق شهری و روستایی این استان طی سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ اصلاح شده است.

به گفته آقای حبیب الله محبی  همچنین در مدت یاد شده ۲۸۰ هزار مترمربع آسفالت، ۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع جدول گذاری، هشت هزار مترمربع سنگ فرش و یک هزار و ۳۰۰ مترمربع نیز کانال سنگی اجرا شده.

وی افزود: در ایلام بخش بازسازی و مقام سازی منازل روستایی و شهری و طرح نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده .

محبی گفت: از ابتدای تاسیس بنیاد در سال ۶۷ تاکنون یک هزار واحد به محرومین استان با کمترین هزینه تحویل داده شده.

مدیرکل بنیاد مسکن ایلام گفت: در مجموع ۱۴۶۹ واحد توسط بنیاد مسکن به عنوان کارگزار اداره کل راه و شهرسازی استان درطرح نهضت ملی در سطح استان احداث می‌شود که از این تعداد ۱۴۲۴ واحد در شهر ایلام است.

محبی گفت: سال ۹۹ _۴۰۰ حدود ۲۴۰۰ سند مسکن شهری و روستایی صادر که و از این تعداد ۷۲۳ مربوط به شهر‌های زیر ۲۵۰۰۰ نفر جمعیت است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: سال گذشته ۱۹ میلیارد تومان قیر رایگان به بنیاد اختصاص و برای اجرای آسفالت معابر طرح هادی روستایی اجرا شد.

محبی گفت: طی سال ۹۹ تا ۱۴٠٠، از محل حساب ۱٠٠ امام (ره) تعداد ۷۷ واحد مسکونی با هزینه بیش از یک میلیارد تومان با کمک خیرین تکمیل و تحویل داده شد.

۲۱ الی ۳۱ فروردین به عنوان دهه تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.