بازی نیمه نهایی جام حذفی با عطر شهید مدافع حرم

در ابتدای بازی آلومینیوم اراک با خلیج فارس ماهشهر از خانواده شهید ورزشکار مجیدی تجلیل شد.

در ابتدای بازی نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور در ورزشگاه امام خمینی اراک که آلومینیوم اراک میزبان خلیج فارس ماهشهر بود از خانواده ورزشکار اراکی سردار شهید مدافع حرم سعید مجیدی تجلیل شد.

در این مراسم نظری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، دبیقی مدیرکل شبکه آفتاب، سردار مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان، سرهنگ کریمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولین، از خانواده شهید مدافع حرم سردار «سعید مجیدی» تجلیل به عمل آمد.

سردار مدافع حرم شهید سعید مجیدی در کنار ویژگی‌های برجسته همچون فروتنی و تواضع، یک ورزشکار با اخلاق و حرفه‌ای بود که از این شهید والامقام سه فرزند، دو دختر و یک پسر به یادگار مانده است.

سردار مجیدی از مستشاران سپاه در سوریه بود که در ۱۳ خرداد سال ۱۴۰۰ در در آستانه سالگرد رحلت رهبرکبیر انقلاب اسلامی به همراه حسن عبدالله زاده در مسیر دیرالزور به تدمر در کمین نیرو‌های داعش به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

پیکر سردار شهید «سعید مجیدی» روز دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در اراک تشییع و به خاک سپرده شد.

این پاسدار رشید اسلام و رزمنده دلاور وبی ادعای مدافع حرم پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی، و نقش آفرینی در جبهه مقاومت به خیل یاران شهیدش پیوست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.