افتتاح چهار طرح ورزش کارگری در استان یزد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از افتتاح طرح‌های ورزش کارگری در هفته دولت در استان خبر داد.

محمدرضا فلاحتی گفت: در این هفته، استخر مجموعه ورزش کارگری اردکان، احداث سالن مجموعه ورزشی شهرستان ابرکوه، قسمتی از مجموعه ورزشی شماره یک شهرستان یزد و طرح مجموعه ورزشی شهرستان بافق افتتاح می‌شود.

به گفته او کارگران در برخی مشاغل نمی‌توانند به راحتی در برنامه‌های ورزشی شرکت کنند، توانستیم ورزش را برای اولین بار در قالب المپیاد ورزش کارگری به واحد‌های تولیدی برده و فرصت مسابقه را به آنها بدهیم. 

او می گوید: مسابقات این المپیاد از مهر پارسال ویژه آقایان، بانوان کارگر، فرزندان کارگر، کارگران کم بینا و نابینای استان آغاز شد و در اسفند با انجام مسابقات در مرحله استانی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: در مجموع، کارفرمایان ۲۱ شرکت و کارخانه تولیدی از این المپیاد استقبال کردند تا یزد الگوی سایر استان‌ها در ایجاد شور و نشاط کارگران و ابتکار عمل در توسعه ورزش کارگری باشد.

او گفت: در حال حاضر کارگران یزدی در مسابقات قهرمانی کارگران کشور دست به کار‌های بزرگی زده و در مسابقات اعزامی در سال گذشته موفق به کسب ۶ مقام اول، چهار مقام دومی و سه مقام سومی در بخش انفرادی و دو طلا در بخش تیمی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.