شهردار دستجرد مطرح کرد

ظرفیت‌های مغفول‌مانده دستجرد در حوزه گردشگری

شهردار دستجرد گفت: دستجرد ظرفیت‌های بسیاری در زمینه گردشگری دارد، اما این ظرفیت‌ها مغفول‌مانده و به خوبی معرفی نشده است.

حسین طالعی گفت: شهر دستجرد به دلیل شرایط خاص آب و هوایی و اقلیم مناسب ظرفیت‌های منحصر به فردی در زمینه گردشگری دارد.

او می گوید: در شهر دستجرد با ایجاد زیر ساخت‌های مناسب گردشگری به دنبال رسیدن به جایگاه مناسبی در حوزه جلب و جذب گردشگران و سرمایه گذاران هستیم.

شهردار دستجرد با بیان اینکه جذب گردشگر با توسعه زیر ساخت‌های گردشگری، رونق اقتصادی شهر را به دنبال دارد،گفت: ظرفیت‌های‌های عظیم گردشگری دستجرد مغفول مانده است.

طالعی در ادامه با اذعان به کم‌کاری در زمینه تبلیغات گردشگری دستجرد گفت: ظرفیت‌های ملی و بین المللی گردشگری این شهر باید به خوبی معرفی شود.

شهردار دستجرد با اشاره به تلاش‌ها برای معرفی دستجرد به عنوان قطب گردشگری استان قم گفت: دستجرد با مشکلاتی مانند زمین خواری به دلیل‌عدم وجود اسناد دقیق مالکیت اراضی، نداشتن راه استاندارد دسترسی و همچنین کمبود آب شُرب رو به روست که این موارد باید حل و فصل شود.

او با دعوت از سرمایه گذاران برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری دستجرد گفت: با همدلی ایجاد شده بین مسئولان نهاد‌های مختلف این شهر، اختصاص زمین و تخصیص منابع بانکی به سرمایه گذاران سرعت می‌گیرد.

شهردار دستجرد در پایان گفت: علاوه بر امکانات فعلی گردشگری در این شهر، احداث چند مجموعه گردشگری در دستور کار است.

شهر دَستجِرد مرکز بخش خلجستان در استان قم واقع شده‌است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار