همکاری ۴۰۰ خیر در حوزه سلامت با علوم پزشکی زنجان

مدیر مشارکت‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت:درحال حاضر۴۰۰ خیر حوزه سلامت در استان زنجان با این واحد دانشگاهی همکاری می کنند.

صادقی گفت: مجموع کمک‌های نقدی خیرین حوزه سلامت زنجان در بحران کرونا یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و کمک های غیر نقدی نیز به  ارزش هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.

او با اشاره به اینکه این کمک‌ها ازسوی خیرین سلامت، موسسات خیریه بیمارستانی، شرکت‌ها، تشکل‌ها، گروه‌های داوطلب و سازمان‌ها و نهادهای دولتی بوده است، گفت: در نخستین روزهای همه‌گیری کرونا، کمک اساسی برای عبور از بحران کرونا بود و ارزش بالایی برای نظام سلامت داشت. 

مدیر مشارکت‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان به اعلام آمادگی پویش‌های مردمی و گروه‌های داوطلب در بحران کرونا اشاره کرد و گفت: در این ارتباط حدود  ۸۰۰ نفر به نیت خداپسندانه جهت انجام امور داوطلبانه مرتبط با پیشگیری و مقابله با کرونا اعلام آمادگی کردند که تعداد زیادی از این داوطلبان در بخش‌های مختلف دانشگاه همکاری داشتند.

معاون توسعه‌ مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی زنجان هم با اشاره به وجود ۲۶ پروژه خیرساز در استان  زنجان، گفت: از این تعداد ۶ مورد خیر ساز و ۲۰ مورد نیز با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی زنجان  درحال ساخت و بهره‌برداری است.

او می گوید: این پروژه‌ها شامل فاز دوم مرکز آموزشی و درمانی آیت‌الله موسوی زنجان، بخش اطفال بیمارستان موسوی، بخش آنکولوژی بیمارستان ولیعصر(عج)، بیمارستان ۴۲۰ تختخوابی جدید بیمارستان ولیعصر(عج)، مرکز تشخیصی و درمانی مرحوم رجبعلی مقدم، مراکز خدمات جامع سلامت شهری شماره یک، سه، هفت، هشت و ۱۴ شهرستان زنجان است.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.