ظرفیت‌ها برای ایجاد اشتغال در سیستان و بلوچستان دیده می‌شوند

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: این استان سرشار از ظرفیت و فرصت‌های مناسبی برای اشتغالزایی و رونق کسب و کار است که با برنامه ریزی و رویکرد دولت سیزدهم، همه آنها دیده خواهد شد.

روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ حامد آرامش در نخستین نشست شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت مردم در استان  گفت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان « تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین »، تمامی برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی وابسته به وزارت کار با حداکثر توان در مسیر تحقق شعار سال حرکت می‌کند.

او  با تاکید بر اینکه اشتغال از رویکردهای مهم و یک اولویت در دولت مردمی سیزدهم است گفت: امسال ۲۸ هزار نفر تعهد اشتغال سیستان و بلوچستان است که بین دستگاه‌ها تقسیم و دنبال می‌شود.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: این وزارتخانه بدلیل خدمات متنوع و جامعه هدف گسترده، رسالت مهمی را در ایجاد زمینه مناسب برای اشتغال و رونق کسب و کار بر عهده دارد.

او  ایجاد فرصت‌های شغلی در استان متناسب با سند آمایش را مورد تاکید قرار داد و گفت: انرژی باد ، گیاهان دارویی ، معادن بی نظیر، شیلات و تعاونی‌های دانش بنیان از فرصت‌هایی هستند که کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در سیستان و بلوچستان می‌توانند برای راه‌اندازی کسب و کار و اشتغالزایی استفاده کنند.

آرامش  گفت: مجموعه دستگاه‌های تابعه وزارت مردم در استان همه توان خود را برای تسهیل شرایط کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بکار خواهند گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار