مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام:

۹۰ درصد مطالبات گندمکاران استان ایلام پرداخت شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام گفت: تا تاریخ ۳۱ فروردین امسال، ۹۰ درصد مطالبات گندمکاران استان ایلام پرداخت شده.

به گفته آقای نادری از ۱۵ فروردین تاکنون خرید تضمینی دانه روغنی کلزا از کشاورزان شهرستان‌های دهلران و مهران شروع شده و تاکنون بالغ بر ۶۵۳۰ تن کلزا (۵۲۳۸ تن در شهرستان دهلران و ۱۲۹۲ تن در شهرستان مهران) از کشاورزان خریداری و تحویل مراکز شده است.

او گفت: تا تاریخ ۳۱ فروردین ماه امسال مقدار ۴۴ میلیارد تومان از طلب کشاورزان کلزا کار (۶۰ درصد از طلب کشاورزان) پرداخت و مابقی آن طی روز‌های آتی به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام گفت: قیمت خرید تضمینی دانه روغنی کلزا در حال حاضر با افت ۲ و رطوبت ۱۰ درصد ۱۵۰۰۰ تومان است.

اوبا بیان اینکه ۴۳ مرکز خرید تضمینی گندم و دانه روغنی کلزا در استان ایجاد شده گفت: تا کنون ۱۱ هزار تن گندم از کشاورزان شهرستان‌های دهلران و مهران خریداری و تحویل مراکز ذخیره سازی شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام گفت: تا تاریخ ۳۱ فروردین امسال، ۹۰ درصد از طلب کشاورزان گندمکار یعنی  ۱۱۴ میلیارد تومان به حساب آن‌ها واریز و مابقی آن نیز طی روز‌های آتی پرداخت خواهد شد.

او در خصوص قیمت خرید تضمینی گندم گفت: با افت مفید ۴ و غیر مفید ۱ درصد ۱۰۵۰۰ تومان بوده و ۱۰۰۰ تومان نیز بعنوان جایزه خرید به کشاورزانی که محصول خود را تحویل مراکز خرید دولتی دهند در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.