استاندار ایلام:

اولویت جذب نیرو در صنایع نفت و گاز با نیرو‌های بومی است

استاندار ایلام گفت: اولویت جذب و بکارگیری نیرو در صنایع نفت و گاز استان با نیرو‌های بومی است.

به گفته آقای حسن بهرام نیا ایلام با وجود سهم ۱۱ درصدی منابع گازی و ۶ درصد منابع نفتی استانی در کلاس ملی است که از این فرصت باید بخوبی استفاده کنیم.

استاندار ایلام امروز در دیدار با مدیران حوزه نفت، گاز و پتروشیمی استان گفت: منابع نفت و گاز یک موهبت الهی برای مردم استان است که باید از این مزیت در راستای توسعه و پیشرفت ایلام استفاده شود.

او با اشاره به تعدیل برخی نیرو‌ها از صنایع نفت و گاز استان گفت: اولویت جذب و بکارگیری در صنایع نفت و گاز استان با نیرو‌های بومی است و مسئول ساماندهی این وضع موجود مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود.

او روند آغاز عملیات اجرایی پارک پلی پروپیلن ایلام بسیار کند عنوان کرد و خواستار تسریع در عملیات اجرایی این پروژه مهم شد.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که هر شرکتی که می‌خواهد در اینجا کار کند اول بایست در استان افتتاح حساب کند، گفت: پیمانکاران حوزه نفت و گاز باید در استان افتتاح حساب کنند و مسئولیت رصد این مهم با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان است و در غیر این صورت فرمانداران می‌توانند ارائه خدمت به آنان خودداری کنند.

او با اشاره به آلایندگی صنایع استان گفت: علاوه بر گرد و خاک و آلایندگی‌ها موضوع دیگری است که مردم استان را آزار می‌دهد که باید برای آن باید چاره اندیشی کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
استخدام ها برای تمام روستا ها و شهرها یکسان‌باشد