پیشتازی منطقه پنج در بهسازی معابر

سرپرست منطقه پنج شهرداری کرج از اجرای طرح جدول‌گذاری به منظور ساماندهی و هدایت آب‌های سطحی در معابر منطقه با اعتباری بالغ بر۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

آقای عزیزی گفت: به همین منظور راستا عملیات جدول‌گذاری درخیابان انقلاب واقع در محله حصارک، برخی کوچه‌های خیابان جهانی و بلوار انوشیروان انجام شده است.

او می گوید: طرح های جدولگذاری در سطح شهر به عنوان یکی از ارکان اصلی ساماندهی معابر شهری است که ماندگاری و کارایی سایر عملیات انجام شده در معابر سطح شهر را تضمین می‌ کند و به همین جهت هر گونه اقدام در این زمینه باید به صورت اصولی انجام شود.

به گفته سرپرست منطقه پنج  فرسودگی و وجود برخی معابر نامتعارف به لحاظ عدم رعایت استاندارد‌های لازم در برخی کوچه‌های سطح شهر به ویژه در محلات کم برخوردار موجب دشواری تردد و بروز مشکلاتی در هدایت آب‌های سطحی شده است که با شناسایی این موارد در سطح شهر، اقدامات لازم در جهت مرتفع ساختن این مشکلات در حال اجرا است.

عزیزی گفت: همزمان با اجرای عملیات جدول‌گذاری در معابر سطح شهر و به منظور ساماندهی بیشتر معابر، ترمیم و بازسازی جداول فرسوده و نهر‌ها و آبرو‌های قدیمی، پیاده روسازی و آسفالت ریزی و روکش معابر نیز مورد توجه قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.