واقعه طبس نشانه قدرت خداوند است

مدرس حوزه و دانشگاه گفت: خداوند نشانه‌های قدرت بی شماری دارد که یکی از آن‌ها واقعه صحرای طبس است.

حجت‌الاسلام و المسلمین پناهی در آیین گرامیداشت پنجم اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه حمله نظامی آمریکا به ایران در صحرای طبس که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، گفت: این واقعه درسی است برای ما که اگر به خداوند ایمان داشته باشیم پیروز خواهیم شد.

او با بیان اینکه دشمنان ما به دنبال دلسرد کردن مردم هستند، گفت: همه ما چه شیعه و چه سنی باید با وحدت و انسجام در برابر دشمنان اسلام بایستیم و مقاومت کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین پناهی با بیان اینکه تاریخ ما پر از نشانه‌های قدرت خداوند است که باید تبلیغ شود، گفت: یکی از آن‌ها شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس است.

مدرس حوزه و دانشگاه گفت: شکست مفتضحانه آمریکا در طبس دست خداوند را به همراه داشت و پنجم اردیبهشت یوم الله است، زیرا خداوند متعال در شرایطی که کسی فکرش را نمی‌کرد وارد عمل شد.

او گفت: خداوند متعال به‌صورت ویژه به بندگانش قدرتی را نشان می‌دهد تا آیات قرآن معنا شود و مردم از شک و شبهه خارج شوند که این روز‌ها ایام الله است.

سرهنگ فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی هم در این مراسم گفت: نگاه به واقعه طبس و شکست مفتضحانه آمریکا باید فراملی باشد.

او گفت: آمریکا به دنبال آغاز جنگی بود که حضرت امام خمینی (ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

سرهنگ فلاحی گفت: اگر آمریکا در این عملیات موفق می‌شد انقلاب طور دیگری رقم می‌خورد، اما به گفته یک نظامی آمریکایی با هر حرکت دست امام یک هواپیما بر زمین افتاد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان اینکه به واقعه طبس کمتر توجه شده است گفت: امیدواریم به ابعاد و زوایای این رویداد عظیم در سطح ملی و فراملی پرداخته شود و نباید واقعه بزرگ صحرای طبس فراموش شود، زیرا توازن دنیا را در آن زمان تغییر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.