سخنگوی دولت: هیچ تغییری در تیم اقتصادی دولت رخ نداده است

پس از انتشار گمانه‌زنی‌هایی در رسانه‌ها مبنی بر تغییر در تیم اقتصادی دولت، سخنگو و دبیر هیئت دولت ضمن رد این موضوع، جزئیات تصمیم هیئت دولت درباره تغییر ترکیب در کمیسیون اقتصادی دولت را تشریح کرد.

آقای بهادری جهرمی گفت: آقایان محسن رضایی و صولت مرتضوی مانند سایر اعضای هیئت دولت همچون گذشته حق حضور در تمام کمیسیون‌های دولت از جمله کمیسیون اقتصادی را دارا هستند.

به گفته او، «علاوه بر این، هیچ تغییری هم در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که به طور منظم از سوی رئیس جمهور و به ریاست ایشان برگزار می‌شود رخ نداده، همه اعضای تیم اقتصادی دولت کمافی السابق در آن حضور دارند، همه بحث‌ها و تصمیمات اقتصادی لازم و اجرایی در آنجا طرح می‌شود و آقای محسن رضایی هم دبیر این ستاد هستند.»


بیشتر بخوانید


رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: آقای محسن رضایی، طبق روال ۸ ماه گذشته به عنوان معاون اقتصادی رئیس‌جمهور، دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و دبیر ستاد اقتصادی دولت مشغول فعالیت هستند.

به گفته آقای بهادری جهرمی، «مباحث مطروحه در کمیسیون اقتصادی اجرایی نیست و موضوعات این کمیسیون هم صرفا بخشی از موضوعات مطرح شده در ستاد اقتصادی دولت است. در ۷ کمیسیون دولت بحث و تبادل نظر مقدماتی و پیشینی پیرامون موضوعات مطروحه در صحن هیئت دولت صورت می‌پذیرد. تصمیم نهایی و بدون اطلاع اعضای هیئت دولت در کمیسیون‌های فرعی هیئت دولت اخذ نمی‌شود.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار