فعالیت ۶ هزار جهادگر بسیجی در خراسان جنوبی

بیش از ۶ هزار جهادگر بسیجی در هفته بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف خدمات جهادی ارائه می‌کنند.

هنری مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضای خراسان جنوبی با توجه به پیش رو بودن هفته بسیج سازندگی گفت: بیش از ۶ هزار جهادگر بسیجی در قالب ۶۰۰ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف در این ایام خدمات جهادی ارائه خواهند داد.

او از برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی با حضور رئیس جمهور در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران و به صورت همزمان در سراسر کشور خبر داد و گفت: همزمان با اجرای برنامه‌های جهادی، افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی و کارگاه‌های اشتغال از برنامه‌های این هفته خواهد بود.

هنری گفت: فعالیت درخشان گروه‌های جهادی به عنوان نماد تلاش خداپسندانه در عرصه‌های خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار از ابتدای امسال به خصوص تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ بار دیگر حماسه آفرید.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضای خراسان جنوبی ضمن قدردانی از فعالیت جهادگران بسیجی گفت: یکی از ویژگی‌های بارز گروه‌های جهادی، شناسایی و ایجاد زمینه‌های مشترک و بهره مندی متقابل از توانمندی‌های تشکل‌های جهادی و مردمی در توسعه فرهنگ خدمت‌رسانی و نیکوکاری و استفاده از نتایج آن برای پیشرفت مناطق محروم و کم برخوردار کشور در ابعاد مختلف است.

او گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۱ تعداد ۲۰۸ گروه جهادی آتش به اختیار در اقصی نقاط محروم استان در قالب ۴۰۳۳ نفر جهادگر بسیجی خدمت رسانی کردند که از این تعداد شاهد فعالیت بیش از ۷۰۰ نفر از جهادگران غیر بومی و میهمان از سایر استان‌های کشور بودیم.

هنری گفت: فعالیت‌های عمرانی، آموزشی، نهضت خدمت مومنانه، پزشکی، دامپزشکی، رسانه، فنی و مهارتی، کشاورزی و همچنین فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی با حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر از بانوان جهادگر از جمله عرصه‌های فعالیت جهادگران بود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضای خراسان جنوبی گفت: خدمات جهادگران عزیز در ۲۰۰ نقطه روستایی و ۹۲ نقطه محروم شهری جمعا به ارزش بیش از ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان ارائه شد، که بیش از ۱۴۸ هزار و ۷۰۰ نفر از این خدمات بهره‌مند شده‌اند.

او از حمایت و پشتیبانی استانداری و دستگاه اجرایی و نهاد‌های خدمت رسان از گروه‌های جهادی و استفاده از ظرفیت خیرین در جهت هم افزایی و ارائه خدمات هرچه بهتر در زمینه محرومیت زدایی و خدمت رسانی تشکر و قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.