قسط بندی بدهی‌های بیمه‌ای واحد‌های تولیدی و صنعتی

رئیس سازمان صمت لرستان گفت: مصوبه‌ای در ستاد تسهیل استان جهت تعیین تکلیف بدهی بانکی واحد‌های تولیدی و صنعتی داشتیم که طبق آن بنا شد بدهی‌های معوق بیمه‌ای آن‌ها تقسیط ۴۵ ماهه شود.

بهمن جعفری، گفت: عمده مسائل مطرح شده توسط صنعتگران و فعالان اقتصادی در این جلسه مربوط به تأمین اجتماعی بود که در راستای رأی دیوان عدالت و نحوه اجرای آن در صنایع و دستگاه‌های ذی‌نفع بنا بر این شد که رأی در اداره‌کل تأمین اجتماعی بررسی شود و برای واحد‌های صنعتی و تولیدی و کارگاه‌های صنفی اعمال شود.

جعفری گفت: یک مصوبه کلی داشتیم که بنا شد در ستاد تسهیل استان جهت تعیین و تکلیف بدهی واحد‌های صنعتی انجام دهیم که بدهی‌های معوق بیمه‌ای آن‌ها تقسیط ۴۵ ماهه شود.

رئیس سازمان صمت لرستان می گوید: در آینده نیز جلسه‌ای با سازمان تأمین اجتماعی و اعضای خانه صنعت و معدن و سازمان صمت جهت بررسی اجرایی حسابرسی دفاتر واحد‌های تولیدی ظرف یک هفته آینده برگزار خواهد شد.

وی گفت: صنعتگران تقاضا داشتند که نماینده‌ای را در جلسات حل اختلاف تأمین اجتماعی داشته باشند که این درخواست مورد قبول مدیرکل تأمین‌اجتماعی بود.

جعفری گفت: صنعتگران یک سری درخواست در حوزه مسائل بانکی و انرژی داشتند که بنا شد روز چهارشنبه جلسه‌ای با مدیرعامل گاز در خصوص گازب‌های واحد‌های صنعتی برگزار شود که در این خصوص نیز درخواست آن‌ها پیگیری شده و اگر مواردی وجود دارد رفع شوند.

رئیس سازمان صمت لرستان می گوید: روز چهارشنبه جلسه‌ای با مدیرعامل گاز داریم باتوجه به محدودیت‌های تأمین برق مورد نیاز واحد‌های صنعتی و تولیدی که در ۱۵ اردیبهشت اعمال خواهد شد، با هماهنگی صاحبان صنایع برنامه زمانبندی اعلام شود و در این راستا نیز صاحبان صنایع و کارگاه‌های تولیدی توقف خط تولید نداشته باشند.

وی گفت: در زمینه مسائل بانکی نیز بنا شد واحد‌های تولیدی درخواست‌های خود را در سامانه ستاد تسهیل ثبت کنند و پس از بررسی‌های کارشناسی مواردشان را در کارگروه استانی ستاد تسهیل طرح موضوع کنیم و با حضور اعضای کارگروه تصمیم گرفته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.