رئیس مجلس شورای اسلامی:

نباید مانع شجاعت در تصمیم گیری مدیران اجرایی شد

قالیباف گفت: با چوب لای چرخ دستگاه‌های اجرایی گذاشتن مخالفم اما نباید چشم را بر روی انحراف در اجرای قانون نیز بست.

رئیس مجلس در دیدار با با اعضای «هیأت تطبیق مصوبات دولت با قوانین» گفت:  به عنوان کسی که تجربه اجرایی داشته ام، با چوب لای چرخ دستگاه‌های اجرایی گذاشتن مخالفم چرا که مانع شجاعت در تصمیم گیری مدیران اجرایی می‌شود از طرف دیگر  نباید چشم را بر روی انحراف در اجرای قانون بست و مماشات کرد بلکه باید محکم ایستاد.

محمد باقر قالیباف همچنین با تأکید بر اهمیت جایگاه هیأت تطبیق مصوبات دولت با قوانین گفت: این هیأت جایگاه مهم و موثری دارد و می‌تواند با عملکردی دقیق، منصفانه و با سرعت کار‌های کشور را سامان دهد و از بسیاری از مشکلات در زمینه قوانین پیشگیری کند.

گفتنی است، هیأت تطبیق مصوبات دولت با قوانین برای حسن انجام وظایف محوله به رئیس مجلس برای انجام اصول ۸۵ و ۱۳۸ قانون اساسی شکل گرفته است.

در پایان این دیدار آقای اسماعیلی رئیس هیات تطبیق مصوبات دولت با قوانین در آغاز این نشست گزارشی از عملکرد این هیات در سال گذشته ارائه کرد و برخی از اعضای این هیئت نیز نظرات خود را برای بهبود روند تطبیق مصوبات بیان کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۵۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
به نام خداوند جان و خرد :
در برخی مواقع دیده شده مدیران بجای داشتن شجاعت در تصمیمگیریهای خردمندانه و بصیرانه عادلانه خداپسندانه که باید به منفعت مردم و مملکت و نظام مقدس مردمی می انجامیده با تصمیمات حماقت گونشون عجولانشون که از بی خریهاشون و بی بصیرتیهاشون برانگیخته شده ترکمون زدن به اوضا احوال مردم و مملکت رفتن در برخی موارد باید انسانهای فرهیختگان خردمندان بصیران دلسوزان نظام مقدس مردمی در تصمیم گیریهای بی خردانه حماقتانه بی بصیرانه برخی از مسئولان بی مسئولیت ورود کنند و حتما چوب لای چرخشون بزارن اگر نه مردم و نظام مقدس و مملکت رو با سرعت پرتشون می کنند ته دره کنار دشمنان قسم خورده ایران اسلامی عزیزمان بعضی اوقات باید ترمز قطار در حال حرکت رو اون جاهایی که خردمندان بصیران دلسوزان فرهیختگان نخبگان تیزبینان دور اندیشان جامعه دارن خطرات مختلف را می بینند و ریسکهای خطرات را دارن ارزیابی می کنند اون ترمز رو باید بکشند مانع گذاری کنند تا قطار نظام مقدس مردمی به ته دره سقوط نکند و یا به راه انحرافی ناکجای خراب آباد در مسیر غلط حرکت نکند همه تصممات مدیران و مسئولان مملکتی که خردمندانه بصیرانه عادلانه و خداپسندانه مردمی نبوده !!! در بسیاری از تصمیم گیرهاشون که چوب لای چرخشون نکردن ترکمون زدن به حال روز مردم و مملکت رفتن . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه بصیرانه عادلانه مردمی خداپسندانه .
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۶:۳۸ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام اتفاقا آقای اژه ای هم گفت نترسید شجاع باشید . کی گفته اختلاسگر بیست سال حبس بکشد ؟ اگر دستگیر شدید پول را پس می دهید و با مقداری از سود حاصل رودی را لایه روبی کنید و خلاص . ( درست کار کردن برنامه می خواهد ، دیانت و خدا ترسی لازم دارد ، تفکر و اندیشه می طلبد و شجاعت برای مبارزه با مافیای ثروت و قدرت . نه شجاعت برای اختلاس و رانت .)
آخرین اخبار