رفع ممنوعیت برگزاری اردو‌ها و بازدید‌های دانش آموزی در استان قزوین

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین گفت:اردو‌های دانش آموزی با رعایت شیوه نامه‌های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فراهم شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین محمد زاده معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: دستورالعمل برگزاری اردو‌ها و بازدید‌های دانش آموزی به نواحی و مناطق ۱۴ گانه آموزش و پرورش، تشکل‌های دانش آموزی استان ابلاغ و امکان برگزاری اردو‌های دانش آموزی با رعایت شیوه نامه‌های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مفاد دستور العمل برگزاری اردو‌ها و بازدید‌های دانش آموزی فراهم شده است.

ضرورت ثبت کلیه اردو‌های داخل استان و برون استانی در سامانه کنترل و نظارت بر اردو‌های دانش آموزی و اخذ مجوز؛ ایمنی خودرو‌ها و سلامت دانش آموزان مهمترین اصل برگزاری اردو‌ها است که قبل از برگزاری هر گونه اردو و خروج دانش آموزان از مدارس باید مورد توجه مدیران قرار گیرند.

در برگزاری هرگونه اردو و حضور دانش آموزان در برنامه‌های مختلف خارج از مدرسه، اخذ رضایت کتبی، ولی محترم و هماهنگی قبلی مهمترین شرط است و بدون رضایت اولیا، خروج دانش آموز از مدرسه و شرکت در هرگونه برنامه و فعالیتی ممنوع است.

رعایت دستورالعمل برگزاری اردو برای کلیه مدارس دولتی و غیر دولتی و مراکز آموزشی تحت نظارت آموزش و پرورش و پیش دبستانی، ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.