حمله با گوجه فرنگی به مکرون + فیلم

مخالفان رئیس جمهور فرانسه هنگامی که او در بازاری در شهر سرژی بود، گوجه فرنگی به سوی او پرتاب کردند.

شبکه تلویزیونی ب. اف. ام فرانسه با انتشار تصویری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه در نخستین سفر خود پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری به شهر سرژی (Cergy) در منطقه ایل-دو-فرانس واقع در شمال فرانسه رفت.

این شبکه گفت: مکرون هنگام بازدید از بازار این شهر هدف چند عدد گوجه فرنگی قرار گرفت که مخالفان وی به سمتش پرتاب کردند. همین که این گوجه فرنگی‌ها به شانه‌های مکرون برخورد کردند، محافظان وی فریاد کشیدند پرتابه! پرتابه! و بلافاصله بر روی سر مکرون چتر باز کردند.

پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری فرانسه و با شمارش آرای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در روز یک شنبه، امانوئل مکرون، نامزد راست میانه با کسب ۵۸.۵۵ درصد آرای ماخوذه (۱۸ میلیون و ۷۸۰ هزار رای) برای یک دوره پنج ساله دیگر در کاخ الیزه ماندگار شد.

کمی بعد از اعلام نتایج اولیه انتخابات، شهروندان فرانسوی در اعتراض به پیروزی مکرون به خیابان‌ها آمدند. پلیس فرانسه برای سرکوب معترضان وارد عمل شد و سعی داشت از پیشروی آن‌ها جلوگیری کند.

اعتراضات مردمی به پیروزی مکرون همچنان ادامه دارد و امروز (چهارشنبه) ارتباطات اینترنتی در چندین شهر فرانسه دچار اختلال شد.

وزیر اقتصاد فرانسه در گفتگو با خبرگزاری فرانسه، اختلال در شبکه‌های اینترنتی در برخی شهر‌های این کشور را تأیید کرد و گفت احتمالاً گروه‌های خرابکار اقدام به چنین کاری کرده‌اند و اپراتور «فری» که بیشترین آسیب را از این خرابکاری‌ها متحمل شده در شبکه توییتر گزارش کرد که چندین حمله خرابکارانه به زیرساخت‌های فیبری در نیمه شب گذشته صورت گرفته است.

مخالفان سیاست‌های ماکرون در طول مبارزات انتخاباتی و در روز رأی گیری دور اول انتخابات نیز در خیابان‌های شهر‌های مختلف فرانسه به شرکت ماکرون در انتخابات اعتراض کرده بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
باید زدن تخم مرغ گندیده و گوجه گندیده مردم معترض به مسئولین به یه سنت جهانی تبدیل بشه تا دیکتاتوری تو دنیا جم بشه و مسئولین ثابت کنن واقعا نوکر مردم اند نه اینکه فقط شعار میدن ولی ته دلشون دشمن جان و مال مردمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
مسئولین یه کشور مردم سالار باید اجازه بدن مردم معترض بهشون چند تا تخم مرغ و گوجه بزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
کو گوجه گوجه کجا بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
بابا گوجه کیلو ۵۰ تومن رو خراب نکنید حتما اونجا ارزون
آخرین اخبار