تاکید رئیسی بر رفع مشکل واحد‌های تولیدی راکد استان قزوین+ فیلم

رئیس جمهور در قزوین گفت: مشکلات واحد‌های صنعتی غیرفعال استان از جمله شرکت کنتورسازی باید بررسی شود و مردم هم در جریان اقدامات دولت برای احیای این واحد‌ها قرار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در دیدار با اقشار مختلف مردم استان قزوین گفت: نقش دولت در وهله نخست هدایت، دوم نظارت و سوم حمایت است و تصدی گری اصلاً کار دولت نیست و باید اصل ۴۴ و خصوصی سازی را به شکل حقیقی انجام دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: در برخی از استان‌ها خصوصی سازی درست انجام نشده است و بخش‌های صنعتی باید به افراد توانمند واگذار شوند تا آن فرد بتواند آن کارخانه یا بخش صنعتی را اداره کند.

رئیس جمهور ادامه داد: دولت موظف است اصل ۴۴ را که از سوی رهبر انقلاب صادر شده است با رویکرد افزایش اشتغال و کاهش بیکاری پیگیری کند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: مودیان مالیاتی در همان نقطه‌ای که حضور دارند باید مالیات هایشان را پرداخت کنند و این موضوع در وزارت اقتصاد حل و فصل شده است.

به گفته او، باید خدمات شهری، به شهر مهرگان و نواحی‌ای که در آن‌ها مسکن مهر ساخته شده است داده شود و مردم بتوانند از خدمات شهری مطلوب استفاده کنند.

رئیس جمهور گفت: استان قزوین به دلیل حضور متدینان، موقوفات زیادی دارد و در آستان قدس رضوی جزو استان‌های برتر محسوب می‌شود و باید جلسه‌ای با حضور نماینده، ولی فقیه در استان برگزار شود تا از موقوفات استان برای گره گشایی از مشکلات مردم استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در ادامه گفت: نقش دولت باید تسهیل گری باشد و این موضوع در دستور کار دولت قرار دارد و باید گره‌های زندگی مردم گشوده شود و نقش فعالان اقتصادی در این زمینه بسیار مهم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.