محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در اردبیل اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از اعمال محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در شهر‌های مختلف استان خبر داد.

سرهنگ سید حجت فتاحی گفت: طرح محدودیت و ممنوعیت ترافیکی ویژه روز جهانی قدس روز جمعه در شهرستان‌های مختلف استان با توجه به  مسیر راهپیمایی در آنها اعمال خواهد شد و به همین مناسبت در تمامی مسیرهای منتهی به خیابان امام خمینی (ره) شهر اردبیل محدودیت‌های ترافیکی وجود خواهد داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل می گوید: جهت برگزاری هرچه بهتر و با شکوهتر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر اردبیل محدویت ها و تمهیدات ویژه ترافیکی را در خیابان های منتهی به محل برگزاری مراسم به صورت موقتی و دایم تا اتمام مراسم اعمال خواهد کرد.

به گفته او، بر این اساس از ساعت یک بامداد روز جمعه نهم اردیبهشت ماه توقف هر نوع وسایل نقلیه در هسته مرکزی شهر اردبیل، حد فاصل تقاطع ایستگاه سرعین تا تقاطع بازار ممنوع خواهد بود.

سرهنگ فتاحی گفت: در صورت توقف وسایل نقلیه در مسیرهای اعلام شده آنها به وسیله جرثقیل به خارج از رینگ محل برگزاری مراسم انتقال داده خواهد شد.

او می گوید: همچنین از ساعت هشت صبح روز جمعه نهم اردیبهشت ماه تردد هر نوع وسایل نقلیه در معابر منتهی به محل برگزاری راهپیمایی از جمله چهاراه حافظ، میدان ارتش، میدان قدس به ایستگاه سرعین، ایستگاه سرعین، ۱۵ خرداد، سه راه دانش به میدان شریعتی، میدان شریعتی، چهار راه ورزش به چهار راه امام، چهار راه امام، چهار راه پیر عبدالملک، چهار راه امام حسین و تقاطع ملت به بازار محئویت ترافیکی اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: شهروندانی که خودروی آنها از طریق جرثقیل به خارج از رینگ محل برگزاری مراسم انتقال داده شود می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن های ۱۱۰ و یا ۱۲۰ از محل انتقال خودروی خود اطلاع یابند.

 به گفته او، پلیس به منظور انتظام بخشی عبور و مرور و کاهش تراکم ترافیک معابر در راهپیمایی روز قدس، اقدامات ویژه ای را جهت رفاه حال شهروندان اجرا می کند و به منظور پوشش کامل معابر در آمادگی کامل به سر می برد تا ترافیک را برای همشهریان تسهیل کند.

سرهنگ فتاحی از شهروندان استان خواست، تا ضمن همکاری با خادمان خود در راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز برای تردد از خیابان‌های همجوار بعنوان مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.