فرمانده قرارگاه عمار:

طبق وعده حاج قاسم، قدس به دست شیعیان آزاد می‌شود

سردار قاسمی گفت: اسرائیل باید محو شود و به گفته حاج قاسم، این کار به دست شیعیان انجام می‌شود.

سردار حاج سعید قاسمی در جمع مردم کرمان در موزه دفاع مقدس گفت: قدرت رسانه مهم است.

او گفت: امروز در این سخنرانی از بهترین کلمات و مفاهیم وتجربیاتی که از فرمانده ام حاج قاسم یاد گرفته ام، ارائه مطلب خواهم کرد.

فرمانده قرارگاه عمار و فرمانده پیشین سپاه می‌گوید: موزه جنگ، موضوع پایان نامه من و سیدهاشمی در دانشگاه علم و صنعت بود و در مقطعی که ساخته شد من لبنان بودم و بنای اساسی آن به گفته یک شیرمرد ساخته شد و  آن هم حاج قاسم بود.

او گفت: این مکان به برکت وجود حاج قاسم  به موزه تبدیل شد. 

قاسمی گفت: شاید قشنگ‌ترین جمله حاج قاسم درباره قدس این بود که گفت: «به نظر من قدس به دست شیعیان آزاد می‌شود» و این مطلب را فقط یک جا گفت.

به گفته او؛  چون نیت حاج قاسم درست بود کار گرفت و موزه دفاع مقدس در  کرمان برپا شد؛ ولی متاسفانه موزه جنگ تهران نیمه کاره رها شد.

فرمانده قرارگاه عمار به علل حضور سردار سلیمانی در سوریه پرداخت و گفت: نتانیاهو گفته بود ترس من این است که شیعیان لب مرز جولان، سر موشک هایشان را به سمت ما بگیرند.

او  می‌گوید: اگر خباثت و خیانت‌های برخی مسئولان رده بالا در همین کشور نبود، مبارزه‌ای که منجر به آزادی قدس شود، دیر زمانی به نتیجه رسیده بود.

سردار قاسمی گفت: تاریخ حالا زود است که درباره قاسم سلیمانی اظهار نظر کنند که چه کار‌های عجیبی کرد و چه کسانی جلوی این تفکر ایستادند.

به گفته او  اگر می‌خواهید عمر و آخرت تان را از دست ندهید، طبق بیان حاج قاسم باید از رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)  تبعیت کنید.

فرمانده قرارگاه عمار در بخشی از صحبتش به موضوع اختلاف نظر‌های امام خمینی (ره) و منتظری پرداخت وگفت: امام به منتظری گفت: شاید بار خیانتی که تو کردی و از قبل این خیانت فجایعی که در جامعه ایجاد شد، با توبه و استغفار به درگاه الهی سبک شود.

او می‌گوید: امام (ره)  حتی به نوه خود به سبب خطا‌هایی که کرده بود، رحم نکرد و گفت: باید قوه قضائیه با او برخورد کند.

سردار قاسمی در خصوص برخی رفتار‌های مسئولان در قبال اشتباهات فرزندانشان گفت: رهبر انقلاب (مدظله العالی) چند ماه قبل در جمع عده‌ای از مسئولان و درجمع خصوصی درباره اعلام مواضع فرزندان این مسئولان، تذکر داده بود.

او می‌گوید: انسان مومن نمی‌تواند هر جایی برود و  هر کاری انجام دهد و  با خیانت‌هایی که در جریان ریل گذاری جمهوری اسلامی شده، هیچ کس نمی‌تواند به راحتی ریل را برگرداند، نمی‌شود به سرعت ریل‌ها  از سوی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی و حتی بزرگ تر از او برگردانده شود.

به گفته فرمانده قرارگاه عمار، تغییر مواضع همیشه هزینه داشته است و متاسفانه برخی دیدگاه‌های نادرست در سالیان قبل، امروزه در سیستم‌های مختلف اداری قابل مشاهده است؛ اما ما با این تفکری که مردم را اذیت می‌کند، می‌جنگیم.

او گفت: تفکر اقتصادی کشور در دست یهود است و حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به راحتی نمی‌تواند کار کند؛ چرا که بازار دست دشمن و تحت تاثیر او است.

سردار قاسمی می‌گوید: نابودی یهود و اسرائیل نه از بابت صرفا قدس و آزادی قدس؛ بلکه رهایی از این تفکر‌های نادرستی که یهود اشاعه دادند، است.

او  گفت: به تعبیر سید حسن نصرالله، اسرائیل شر مطلق است و باید نابود شود، علت این حرف این است که اگر تفکر یهودی اسرائیل نابود نشود، هر روز باید در رسانه‌ها خبر از انفجار یک مسجد دیگر در پاکستان و افغانستان بشنویم و بحرین و نیجریه در شعله آتش فتنه دشمن بسوزد.

فرمانده اسبق سپاه می‌گوید: یکی از کار‌هایی که حاج قاسم کرد و ما نظامی‌ها می‌دانیم چه افتخار واقدام بزرگی بود این بود که اتاق فکر جبهه مقاومت را فعال کرد، انتخاب اتاق کنترل و تشکیک مساعی و باز کردن راهروهایی برای باز شدن مسیر برای کنار هم قرار گرفتن تمام تفکرات ضد صهیونیستی و نابودی اسرائیل در منطقه، حاصل تلاش شبانه روزی حاج قاسم بود.

او می‌گوید: اولین پرچمدار تشکیل نهضت یاران محمد رسول الله، حاج احمد متوسلیان بود و تعیین وضعیت زنده بودن یا شهید شدن او  مطالبه بزرگ ما از یهود است.

سردار قاسمی با اشاره به این جمله که اسرائیل باید محو شود گفت: حاج قاسم گفت این کار به دست شیعیان انجام می‌شود؛ اما حواسمان باشد، این شیعه‌ای که مدنظر حاج قاسم است، معیارهای خاصی دارد که مهم‌ترین آن شجاعت و دشمن ستیزی است.

او گفت: در کدام کشور داریم رسما که استاد دانشگاهش حقوق هیئت علمی بگیرد و شمشیرزنی برای دشمن می کند در دانشگاهی که فرزند ما درس می خواند اساتیدش امثال زیبا کلام هستند و یا وزیرخارجه سابقش بگوید: اساس اینکه سیاست های دیپلماسی ما به کرسی نمی نشست به سبب وجود حاج قاسم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار