امداد رسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی معابر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از امداد رسانی نجاتگران این جمعیت با حضور بیش از شش تیم تخصصی امدادی در عملیات سیل و آب گرفتگی خبر داد.

محسن حرازی زاده یزدی گفت: با دریافت اینکه منازل و معابر سطح شهر دچار سیل و آبگرفتگی شده تیم‌های عملیاتی پس از هماهنگی‌های صورت گرفته در سطح استان و شهرستان به این مناطق اعزام و در حال امدادرسانی هستند.

او گفت: تاکنون شش تیم عملیاتی و بیش از ۲۰ نیرو امدادی با تجهیزات موتور پمپ آب و کف کش در شهر حضور دارند.

حرازی زاده گفت: این تیم‌ها از همان لحظات اولیه در مناطق مورد نظر حضور داشته و مشغول امداد رسانی و تخلیه آب از منازل و سطح شهر با هماهنگی مدیریت بحران و شهرداری هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان می‌گوید: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

این مقام مسئول گفت: عملیات امدادرسانی همچنان با حضور تیم‌های امدادی در سطح شهر ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
خب یکبار برای همیشه برای همیشه خودتون رو با دستگاههایی که چاه عمیق حفر می کند چاه عمیق مثلا 100 متری حفر کنید مخصوصا در مدخل زیر گذرها تا بسرعت آب باران که سرمایه و هدیه الهی هست وارد این چاهها شود هم آبگرفتگی نداریم و هم آب جمع آوری و به مرور جذب زمین می شود
یا
کانالهایی در محل زیر گذرها تعبیه کنید که با سریعترین وجه ممکن ابهای سطح خیابان و خود زیر گذرها را به چاههای بسیار عمیق هدایت کند.
الان چند ذهه است که این وضع تگراری و بی برنامگی در دوره های مختلف رو شاهدیم.
شهرداری در قبال پولهای گزاف عوارض نوسازی و عوارض خودرو لااقل اگر خیابانها و کوچه ها را اسفالت نمیکند اگر پارکینگ عمومی درست نمی کند ولی پولهای جریمه را از مردم می گیرد لااقل تو حفر چاه های عمیق(بصورت میله چاه) و صرفا برای جمع آوری آب باران اقدام فوری کند تا هم مردم راحت باشند و شیرنی بارندگی برایشان تلخ نشود و هم اختلالی در تردد مردم ایجاد نشود
آخرین اخبار