تولیت حرم بانوی کرامت:

ایجاد تفرقه اولویت دشمنان در کشور‌های اسلامی است

تولیت حرم بانوی کرامت گفت:جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری به وحدت نیاز دارد چرا که ایجاد تفرقه اولویت دشمنان در کشور‌های اسلامی است.

آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر گفت: پیامد تفرقه از هر جنگ نظامی و چالش اقتصادی برای دشمن باصرفه‌تر است؛در حالی که انقلاب اسلامی و انتفاضه فلسطین و مقاومت سایر بلاد اسلامی هرچیزی را که به دست آورده اند، فقط در پرتو وحدت بوده  و اگر خطری آن‌ها را تهدید کرده، به خاطر تفرقه است.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)در ادامه  تفرقه را اولویت و سیاست دشمنان در کشور‌های اسلامی دانست و  گفت:جهان اسلام در شرایط کنونی بیش از هرزمان دیگری نیازمند وحدت و همگرایی است.

او با بیان اینکه یکی از مباحث مهم در خصوص ماه رمضان حفظ دستاورد تقوا و خودداری از گناهان در طول سال از انواع معصیت‌ها است،گفت: انسان باید تلاش کند سرمایه‌هایی که در ماه مبارک بدست آورده در طول سال مراقبت کند و با حساب و کتاب اقدامات خود نسبت به ذخیره اندوخته‌های خود در این ماه اهتمام داشته باشد و تا ماه مبارک آینده آن‌ها را حفظ کند.

امام جمعه موقت قم با اشاره به سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری گفت: این شخصیت علمی و فرهنگی تاثیر بسزایی در تاریخ اندیشه انقلاب اسلامی داشت و همچنان جوانان و نخبگان در موفقیت بیشتر در مسیر جهاد تبیین می‌توانند از آثار و کتاب‌های ایشان استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار