بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۶۸)؛

از دانلود اپلیکیشن برنامه ریزی وظایف تا دانلود برنامه عکاسی

بهترین اپلیکیشن‌های هفته گذشته از دید کاربران را از بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۶۸) دانلود کنید.

این روز‌ها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزار‌هایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید.

در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزار‌ها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

بسته هفتگی نرم افزار


دانلود برنامه هوشمند پخش کتاب های صوتی Smart AudioBook Player 8.9.8

خواندن کتاب یکی از بهترین سرگرمی‌هایی است که هر انسانی می‌تواند انجام دهد اما متاسفانه کمتر کسی آن را انجام می‌دهد. در دنیایی که گوشی‌های هوشمند همه لحظه‌های زندگی یک انسان را تسخیر کرده‌اند، کتاب جایی ندارد. اما می‌‌توان با استفاده از همین گوشی‌های هوشمند نیز کتاب خواند.

برای این کار کافیست از کتاب‌های صوتی استفاده کنید تا در لحظه بتوانید به کتاب مورد علاقه خود گوش دهید و این گونه سرانه مطالعه شما افزایش پیدا کند. برنامه‌های مختلفی در این زمینه ساخته شده اند که  Smart AudioBook Player یکی از بهترین‌های آن‌ها است.

در این نرم‌افزار می‌توانید با سرعت دلخواه فایل کتاب صوتی مورد نظرتان را اجرا کنید و حتی برای آن تایمر خواب تنظیم کنید. همچنین با مشخص کردن یک پوشه که تمامی کتاب‌های صوتی در آن قرار دارد می‌توانید از پخش شدن سایر فایل‌ها صوتی در این برنامه جلوگیری کنید.

دانلود Smart AudioBook Player

دانلود برنامه پخش کتاب های صوتی Smart AudioBook Player


دانلود اپلیکیشن برنامه ریزی وظایف Taskito 0.9.6

برنامه Taskito – To-do list & tasks in a timeline یک اپلیکیشن عالی برای برنامه ریزی روزانه کارها، مخصوص سیستم عامل اندروید است. با استفاده از این برنامه می توانید اهدافی که در زندگی دارید را به هدف های روزانه تقسیم کنید تا انجام کار ها و رسیدن به هدف آسان تر و سریع تر باشد.

تسکیتو با سایر برنامه های لیست کار متفاوت است. طبق تجربه ثابت شده است که ساخت لیست ها و کار های جداگانه برای هر روز، عملکرد مناسبی را در پی ندارد، به همین خاطر در تسکیتو، از یک تایم لاین برای برنامه ریزی کار ها استفاده می شود که باعث می شود، اهداف و کار های ایجاد شده واقع گرایانه تر باشند و انجام شدن کار ها تضمین شود.

در تسکیتو می توانید یادآور ها، یادداشت ها، برنامه ها و رویداد های مختلف را به صورت یکجا در اختیار داشته باشید. ظاهر برنامه به طور کامل قابل شخصی سازی است و در آن می توان از انواع روش ها مثل ماتریس آیزنهاور، مدل 1-3-5 و …. استفاده کنید. ویجت های مختلفی هم برای برنامه تعبیه شده است که امکان پیگیری کار ها در هوم اسکرین گوشی را فراهم می کند.

اپلیکیشن برنامه ریزی وظایف اندروید

دانلود اپلیکیشن برنامه ریزی وظایف Taskito


دانلود مرورگر در حال توسعه کروم قناری Chrome Canary 103.0.5037.0

جست‌وجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند، زیرا می‌توانند تجربه حضور آنها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به کروم اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر کروم منتشر شده که تجربه کاربری جدیدی به کاربران ارائه خواهد کرد. مرورگر مذکور Chrome Canary نام دارد. این مرورگر آمده تا قابلیت‌های جدید را به کاربران پیش از اضافه شدن به نسخه اصلی ارائه کند.

دانلود Chrome Canary

دانلود مرورگر در حال توسعه کروم قناری Chrome Canary


دانلود ویرایشگر ویدئویی کامل اندروید Funimate 12.6

برنامه Funimate یک ویرایشگر ویدئویی کامل و سرگرم کننده است. اولین چیزی که پس از نصب این برنامه هر کاربری را به خود جذب می‌کند، گزینه‌های متعدد ویرایش آن است. به گونه‌ای که تمامی نیاز‌های یک کاربر را در بر گرفته و اجازه خواهد داد تا مانور ویژه‌ای بر ویدئو‌های ایجاد شده، داشته باشد.

برای دسترسی داشتن به این گزینه‌ها تنها کافی است تا یک کلیپ را از گالری گوشی هوشمندتان انتخاب و هر نوع تغییراتی را در آن ایجاد نمایید. از جمله ویژگی‌های قابل توجه موجود در این مجموعه حالت ویرایش در چند لایه متنوع است به صورتی که کاربر هر لایه و قسمت از ویدئو را به گونه‌ای خاص تغییر داده و در صورت نیاز تنها لایه مورد نظرش را ویرایش می‌کند.


دانلود برنامه عکاسی رتریکا Retrica Pro 7.4.4 برای اندروید

برنامه رتریکا برنامه‌ای فوق العاده و پرطرفدار در زمینه عکس برداری و اضافه کردن افکت‌های خیره کننده به تصاویر و اندروید است.

نرم افزار Retrica یک برنامه عالی برای گرفتن تصاویر سلفی است. به وسیله این برنامه با داشتن ۸۰ فیلتر و افکت‌های مختلف می‌توانید عکس‌هایی با سبک vintage و با وضوح بالا بگیرید.

این برنامه بیش از دیگر برنامه‌های عکاسی به شما افکت و امکانات ارائه می‌دهد. با این نرم افزار می‌توانید عکس‌های کلاژ بگیرید و با اعمال افکت‌هایی که در این برنامه گنجانده شده است می‌توانید جلوه‌های خیره کننده‌ای به تصاویر ببخشید.

دانلود Retrica Pro

دانلود برنامه عکاسی رتریکا Retrica Pro


دانلود برنامه ویرایش حرفه ای تصاویر PhotoRoom 3.2.0

برنامه PhotoRoom  یک اپلیکیشن ویرایش حرفه‌ای و حذف پس زمینه تصاویر است. این نرم افزار امکانات گوناگونی را در اختیارتان قرار می‌دهد، اما به نوعی می‌توان گفت که تعداد زیادی از آن‌ها مختص کاربران علاقه‌مند به شبکه‌های اجتماعی است.

کاربران به وسیله گزینه‌های موجود قادر خواهند بود تنها با چند بار لمس صفحه نمایش استوری‌هایی زیبا را ایجاد کرده و یا کاور‌هایی فوق العاده را برای پست‌های خود خلق کنند. اصلی‌ترین ویژگی موجود که تیم توسعه دهنده مانور ویژه‌ای روی آن داشته است امکان حذف و جایگزین کردن پس زمینه تصاویر است. شما خواهید توانست به آسانی هرچه تمام‌تر پس زمینه تصاویر را حذف کرده و یک زمینه بی نقص را برای آن‌ها انتخاب نمایید. بیش از هزار الگوی مختلف برای انواع ویرایش‌ها در دسترس شما قرار دارد که استفاده از آن‌ها تنها به خلاقیتتان بستگی خواهد داشت.

ویرایش حرفه ای تصاویر PhotoRoom برای اندروید

دانلود برنامه ویرایش حرفه ای تصاویر PhotoRoom


دانلود مرورگر گوگل کروم نسخه دو Chrome Dev 103.0.5028.0

بدون شک Chrome Browser یکی از سریع‌ترین مرورگرهای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود که قادر است در مدت زمان کوتاه هر صفحه‌ای را بارگذاری کند و مصرف دیتا شما را تا ۵۰ درصد کاهش دهد.

امنیت بسیار بالایی که در کروم وجود دارد آن را به یک مرورگر بی نظیر برای گوشی همراه کاربران تبدیل کرده است که در ادامه می‌توانید این نرم افزار را دانلود کنید. نسخه Chrome Dev نمونه‌ای است که با سرعت بیشتری به امکانات برنامه کروم دسترسی پیدا می‌کند چرا که شرکت گوگل سعی دارد تا ابتدا ویژگی‌های جدید را مورد آزمایش قرار دهد.

دانلود Chrome Dev 85.0.4183.38 – نسخه Dev مرورگر گوگل کروم

دانلود مرورگر گوگل کروم نسخه دو Chrome Dev


دانلود اپلیکیشن هواشناسی The Weather Network 7.17.0.7830

برنامه The Weather Network یک اپلیکیشن پیش بینی آب و هوا با امکانات فراوان، مخصوص سیستم عامل اندروید است. این برنامه از معتبر‌ترین منابع، اطلاعات خود را دریافت می‌کند و می‌تواند تا ۱۴ روز آینده با دقتی بالا، وضعیت آب و هوا را پیش بینی نماید. علاوه بر این توجه ویژه‌ای به شرایط خاص آب و هوایی مثل طوفان، سیل و … دارد و پیش از وقوع آنها، هشدار‌های لازم را به شما ارائه می‌کند.

دانلود اپلیکیشن هواشناسی The Weather Network

دانلود اپلیکیشن هواشناسی The Weather Network


دانلود نسخه پرحجم شیریت SHAREit 6.20.39

کاربران دستگاه‌های هوشمند با ظهور یک نرم‌افزار انتقال سریع فایل از طریق وای‌فای، فناوری بلوتوث را برای انتقال فایل تقریباً کنار گذاشتند. معروف‌ترین نرم افزار انتقال سریع فایل در بین ما ایرانی‌ها زاپیا است اما این نرم‌افزار همیشه سایه رقیب قدرتمندی از محصولات شرکت معروف لنوو را بر سر خود حس کرده که SHAREit نام دارد. نرم‌افزار SHAREit سریع‌ترین ابزار انتقال فایل چندسکویی (کراس پلتفرم) در جهان است.

کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند پوشه‌های مختلف با حجم‌های بالا را در اسرع وقت به دستگاه‌های مختلف انتقال دهند. این نرم افزار امکان ارسال فایل‌های حجیم مانند ویدئو را با سرعتی ۴۰ برابر بیشتر از بلوتوث در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

دانلود SHAREit

دانلود شیریت SHAREit


دانلود برنامه آوت‌لوک مایکروسافت Microsoft Outlook 4.2215.0

نرم‌افزار Microsoft Outlook یکی از برنامه‌های مجموعه آفیس شرکت مایکروسافت است. به وسیله این نرم افزار می‌توانید در محیطی زیبا و جذاب حساب ایمیل خود را مدیریت کنید.

با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید صندوق پیام خود را چک کرده، ایمیل‌ها را ویرایش و برای دیگران ایمیل ارسال کنید. کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند کار‌های اداری و مدیریتی را به راحتی کنترل کنند و به یک تقویم پیشرفته دسترسی داشته باشند.

دانلود Microsoft Outlook

دانلود برنامه آوت‌لوک مایکروسافت Microsoft Outlook

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار