امام جمعه خرمشهر:

باید برای شورای شهر خرمشهر مرثیه سرایی کرد

حجت الاسلام عادل پور از عملکرد شورای شهر خرمشهر انتقاد کرد و گفت :برای شورای خرمشهر باید مرثیه سرایی کرد.

حجت الاسلام محمد جواد عادل پور، امام جمعه خرمشهر در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه گفت: هشت ماه از عمر شورای شهر خرمشهر می گذرد و در این مدت شهرداری چهار سکان دار داشته است که نشان دهنده وضعیت نا به سامان مدیریت شهری در خرمشهر است.

او با انتقاد از مدیریت شهری و نحوه عملکرد شورای شهر ششم  گفت: برای شورای شهر و شهرداری خرمشهر باید مرثیه سرایی کرد.

۹ روز قبل شورای حل اختلاف استان خوزستان عبدالنبی پورخلف، رئیس شورای شهر خرمشهر را به دلیل تخلفات صورت گرفته از سمت خود عزل کرد.

خطیب جمعه خرمشهر در بخش دیگر سخنان خود به خشکسالی ها پرداخت با بیان اینکه گردوخاک ها که ناشی از خشکسالی است، توسل، صرفه جویی و مدیریت دولت را تنها راهکار برون رفت از این وضعیت دانست .

این مسئول خواستار بازنگری ممنوعیت کشت در خرمشهر از سوی جهاد کشاورزی و وزارت نیرو شد و گفت : خرمشهر آخر مسیر کارون است که با اعمال محدودیت ها با توجه به محاسبات دقیق در بالادست نباید به این گستردگی در پایین دست اعمال شود.

به گفته او وضعیت آب ها در پشت سدها مناسب نیست و تابستان سختی پیش رو است.

حجت اسلام و مسلمین عادل پور به موضوع گرانی هم اشاره کرد و با تاکید بر اینکه تک نرخی شدن ارز نظر کارشناسان و توافق مجلس و دولت برای بهبود شرایط اقتصاد است، گفت: اجرای اصلاح ضروری است اما در سخن با دولت باید گفت درست است که باید طرح اجرا شود اما قبل از آن باید مردم به‌ویژه مردم کم توان را از نظر مالی تامین، بازار را کنترل و با سودجویان و نفوذی هایی برخورد می شد و پس از آن اصلاحات اقتصادی صورت می گرفت.

امام جمعه خرمشهر به سالگرد تخریب قبور ائمه در بقیع توسط وهابیت نیز پرداخت و تحریف امور دینی را علت این اقدام و از ایجاد اختلاف میان مسلمانان، از بین بردن قبور اسلامی و ارائه چهره زشت از مسلمانان به عنوان اهداف این اقدام شرورانه یاد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.