عملیات ساخت باند دوم جاده داراب - فسا سرعت می‌گیرد

تا پایان سال حدود ۷۰ کیلومتر از جاده داراب به سمت فسا آسفالت می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از روند عملیات اجرایی راه‌های شهرستان داراب گفت: برنامه ریزی‌های لازم برای چهار خطه کردن و تسریع در عملیات ساخت باند دوم محور داراب به سمت فسا و گهکم و همچنین داراب به سمت فسارود انجام شده است.

خادمی گفت: امیدوارم در یک برنامه فشرده تا پایان سال حدود ۷۰ کیلومتر از محور داراب به سمت فسا آسفالت شود.

او گفت: پیش بینی می‌شود که ۵۰ کیلومتر مابقی محور داراب به سمت فسا تا پایان سال به صورت چهار خطه آسفالت شود.

خادمی گفت: تا اوایل مرداد امسال ۱۵ کیلومتر از ورودی شهرستان داراب به سمت فسا آسفالت شده و در یک بازه زمانی کوتاه مدت کنار گذر داراب نیز به زیر بار ترافیک خواهد رفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: چهار خطه و آسفالت شدن محور داراب به فسا نیازمند ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار است که بخشی از محل اعتبارات پیوست قانون بودجه، ماده ۵۶ قانون و بخش دیگری نیز از محل تأمین قیر تأمین می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی طول این طرح را ۳۵۰ کیلومتر اعلام کرد که ۲۸۰ کیلومتر این محور در استان فارس قرار دارد که از این میزان، ۱۵۰ کیلومتر آن تکمیل شده است، ۶۰ کیلومتر در دست اجراست و عملیات اجرایی ۷۰ کیلومتر ان نیز آغاز نشده است.

شهرستان داراب در جنوب شرقی استان فارس و هم مرز استان هرمزگان است و یکی از راه‌های مواصلاتی و شریان‌های مهم جاده‌ای جنوب به شمال کشور به حساب می‌آید و در فاصله ۲۲۵ کیلومتری شیراز واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار