منصوریان: برنامه ریزی ام با تعویق بازی‌های آسیایی۲۰۲۲ از بین رفت

ملی پوش ووشو بانوان کشورمان گفت: تعویق بازی‌های آسیایی۲۰۲۲ باعث شد که برنامه ریزی چند ساله ام از بین برود.

الهه منصوریان درباره به تعویق افتادن زمان برگزاری بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲هانگژو گفت: من برای کسب طلای بازی‌های آسیایی تلاش زیادی کردم، به همین دلیل به تعویق افتادن این رویداد تاثیر منفی زیادی روی من می‎ گذارد. واقعا از این موضوع ناراحتم؛ چون برنامه‌ریزی چندین ساله‌ام از دست رفت و خراب شد. البته بازی‌ها به تعویق افتاده، اما این مسئله برای من که آماده بودم، ناراحت کننده است. اکنون باید آمادگی‌ام را حفظ کنم و برنامه‌ریزی را تداوم بدهم.

الهه منصوریان در بازی‌های آسیایی  اینچئون ۲۰۱۴ و جاکارتا ۲۰۱۸ نشان نقره و در گوانگژو ۲۰۱۰ مدال برنز کسب کرده است. تنها کسب مدال طلا  بازی‌های آسیایی در  ویترین افتخاراتش خالی است.


بیشتر بخوانید


منصوریان درباره دیدار ورزشکاران، مربیان و مسئولان ورزش با رئیس جمهور گفت: ورزشکاران همه فدراسیون‌های بزرگ از جمله فوتبال، والیبال به دلیل اینکه فدراسیون‌شان به لحاظ مالی در مضیقه است و شرایط خوبی ندارد، ناراحت بودند. بودجه ووشو یک‌دهم ورزشکاران و مربیان رشته‌هایی بود که صحبت کردند، اما برای من  کمی عجیب است که همه گله می‌‎کنند. ووشو یکی از پرمدال‌ترین و پرافتخارترین رشته‌هایی ورزشی است که بودجه آن نسبت به سایر رشته‌ها واقعا ناچیز است. واقعا نمی‎ دانم دلیل این کم توجهی به ووشو چیست و چرا نباید ووشو به اندازه سایر رشته‌های ورزشی بودجه داشته باشد. این در حالی است که آن‌ها یک سوم ووشو هم برای ایران افتخار آفرینی نمی‌کنند.

ووشو  به عنوان یکی از رشته‌های   رزمی  امید زیادی می‌رود که در  بازی‌های آسیایی برای کشورمان افتخار آفرینی کند و تعداد مدال‌ها را در این مسابقات افزایش بدهد. البته بودجه  این رشته ورزشی نسبت به سایر رشته‌های رزمی کم است. همین موضوع باعث شده که ورزشکاران این رشته ورزشی انتقاداتی را مطرح کنند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار