مصدومیت ۴۰۰ نفر در هفته اخیر بر اثر تصادفات جاده ای در کردستان

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از روز شنبه دهم اردیبهشت تا پایان هفته گذشته ۴۶۲ تصادف در استان روی داد که بر اثر آن ۴۰۰ نفر مصدوم شدند.

رضا پیرا گفت: آمار تصادف ثبت شده طی هفته گذشته در استان قابل ملاحظه بوده،به طوری که فقط در یک هفته گذشته ۴۰۰ نفر مصدوم شدند که از این تعداد مصدوم، ۳۱۰ نفر توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان‌های استان اعزام شدند و چهار نفر در اثر شدت جراحات فوت کردند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: ۲۸ هزار و ۵۰۲ تماس با اورژانس ۱۱۵ در فروردین ماه سال جاری ثبت شده و از این تعداد ۶ هزار و ۲۰۵ مورد منجر به اعزام آمبولانس شد.

او با بیان اینکه از تعداد ماموریت انجام شده، یک هزار و ۳۲ مورد مربوط به حوادث تصادفی و ۷۳۶ مورد ناشی از حوادث غیرتصادفی بوده است، گفت: طی ماموریت‌های انجام شده ۹۳۵ مصدوم مربوط به حوادث تصادفی و ۲ هزار و ۲۵ مورد ناشی از حوادث غیر رانندگی به بیمارستان‌های استان اعزام شده است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان می گوید: ۶ هزار و ۲۰۵ ماموریت شامل حوادث تصادفی، غیر تصادفی، مسمومیت‌ها و بیماری‌ها در مدت زمان یاد شده انجام شد که از این تعداد چهار هزار و ۴۳۷ ماموریت مربوط به بیماری‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.