استاندار کردستان:

گروه‌های جهادی باید در مسائل فرهنگی و اجتماعی کردستان ورود کنند

زارعی کوشا گفت: با توجه به اهمیت کارهای جهادی گروه‌های این نهاد در استان باید در مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز ورود پیدا کنند.

استاندار کردستان در مراسم روز بسیج سازندگی و رزمایش سراسری جهادگران فاطمی در سنندج گفت: زمینه برای انجام فعالیت گروه‌های جهادی فراهم شده است، جبران عقب ماندگی‌های مزمن تاریخی کردستان در قالب کار و اقدامات روزمره و عادی قابل جبران نیست، بلکه این مهم با کار جهادی امکان‌پذیر است.

اسماعیل زارعی کوشا گفت: امسال برای آبرسانی به ۱۶۹ روستای کردستان اعتبار ۵۲۷ میلیارد تومانی تخصیص یافته است و این امر توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) عملیاتی می‌شود که در تاریخ استان اقدامی بی سابقه به شمار می‌رود.

او می گوید: کار جهادی در قالب بخشنامه و دستورالعمل‌های مرسوم و جاری نمی‌گنجد، در طول دوران حیات انقلاب اسلامی هرجا شاهد حضور جهادگران و گروه‌های جهادی بودیم موفق به انجام کار‌های بزرگ شدیم که نمونه موفق آن در دوران دفاع مقدس و عرصه‌های دفاعی کشور قابل مشاهده است.

استاندار کردستان گفت: گروه‌های جهادی باید با بهره گرفتن از تجربیات موفق و مطالعات دقیق علمی سنگ بنای کار‌های ماندگار در استان را بگذارند و ما نیز امیدواریم در این دولت زمینه بیش از پیش حضور و فعالیت گروه‌های جهادی در استان فراهم شود.

زارعی کوشا کار گروه‌های جهادی را تنها منوط به طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی ندانست و گفت: ما نیاز داریم گروه‌های جهادی به عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز ورود کنند تا در این بخش نیز بتوانیم وضعیت را ساماندهی کنیم.

رزمایش جهادگران فاطمی با حضور بیش از ۵۴۰۰ نفر از جهادگران و به صورت همزمان در سراسر کشور و استان کردستان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.