وزیر کشور:

اتباع غیرمجاز با مقتضیات ملی و منطقه‌ای ساماندهی می‌شوند

وحیدی گفت: سرشماری اتباع غیرمجاز خارجی در ایران شروع شده است و پس از اتمام سرشماری، با مقتضیات ملی و منطقه‌ای کشور ساماندهی می‌شوند.

احمد وحیدی گفت: سعی داریم ضمن رایزنی با مقامات افغانستانی، جلو ورود اتباع غیرمجاز را به کشور بگیریم، ضمن آنکه افراد حاضر در کشور را سرشماری و ساماندهی می‌کنیم. 

به گفته او در این مرحله شناسایی و سرشماری اتباع خارجی را در دستور کار داریم و پس از اتمام سرشماری، این افراد به نحو مناسب و متناسب با مقتضیات ملی و منطقه‌ای کشور ساماندهی می‌شوند؛  البته به آنان توصیه می‌کنیم که در کشور خود بمانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۱ تير ۱۴۰۲
می دانید ایرانی بدون ویزا نمی تواند برود افغانستان وپس از انقضای تاریخ باید فورا افغانستان را ترک کند.می دانید اگر یک روز ایرانی غیر قانونی در افغانستان برود جریمه زیاد وزندان دارد.در .در ایران که جریمه غیر قانونی یکروز دویست وپنجاه هزار تومان بود را حتی برای انها هم که یکسال غیر قانونی بود را حذف و دوباره کارت اقامت با صدهزارتومان برای چندین ماه دیگر دادند.در حالی که قانون برای یکروز غیر قانونی دویست وپنجاه هزار تومان وحتی زندان وبعد طرد از کشور درنظر گرفته بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۱۰ تير ۱۴۰۲
یعنی اینها را هم دلتان نمی اید بفرستید بروند کشورشان .فردا دیگر نمی توانید برای بیرون رفتنشان کاری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۰۹ تير ۱۴۰۲
واقعا سازمان امنیت ملی کشور یا نمایندگان دلسوزی اگر هستند باید تشکیل جلسه دهند وببینند علت ماندن اینها در ایران چیست بیش از نود درصد هدف خاصی ندارند فقط تبلیغات وغیره سبب مهاجر نشینی انها شده وببینند علت امدن اینها چیست بروند مشکلات اینها را درهمان وطن خودش حل کنند که به نفع هر دوکشور است .نود ونه درصد اینها در ایران مردمان عادی هستندو مشکل سیاسی ندارند وباید دولت اینها را به کشورشان عودت دهد نیاز به کار هم ایران خودش چندین ملیون بیکار دارد که همه کاری انجام می دهندخصوصا استان های محروم کشور.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
بیت المال و منابع ملی ایران نباید خرج افغانیها بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
مثل این که هنوز یک خورده پول بیت المال توی خزانه دولت مانده که آن را هم می خواهید خرج افغانها غیر مجاز کنید.
چرا تمام دار و ندار ایرانیان را پیشکش افغانها کرده اید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
افغانها را بیرون کنید