آمریکا حق ملت ایران را بازگرداند، امروز توافق می‌کنیم/ امیر قطر به تهران می‌آید

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت:اگر همین امروز آمریکا چیزی را که از جیب ملت ایران برداشته برگرداند پس از برگشت آقای مورا در وین توافق را امضا می کنیم.

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری گفت:آقای مورا در سفر به تهران با آقای باقری دیدار و رایزنی می‌کند. دستور کار گفت‌وگوها در تهران مشخص است.سفر آقای مورا به تهران در پی گفت‌وگوی تلفنی اخیر آقای امیر عبداللهیان و آقای بورل انجام می شود.

به گفته خطیب زاده آقای مورا حامل پیام جدیدی نیست و پیام ها به طور مستمر بین تهران و اشنگتن به طور مستمر در حال رد و بدل است. حضور آقای مورا نشان دهنده این است که ایران گفت‌وگوها را در مسیر دیپلماسی دنبال کرده است.اگر همین امروز آمریکا چیزی را که از جیب ملت ایران برداشته برگرداند پس از برگشت آقای مورا در وین توافق را امضا می کنیم.

وی همچنین درباره سفر بشار اسد به تهران  گفت: سفر بشار اسد چند ماهی بود که در حال تنظیم بود و برای این سفر اعلام آمادگی داشت و شرایط باید مهیا می‌شد که دیروز همراه با هیأت عالی‌رتبه وارد تهران شد. دو ملاقات با رئیس جمهور و یک ملاقات در محضر مقام معظم رهبری بود. دیداری بین امیرعبداللهیان و همتای سوری انجام شد .همچنین ملاقات سه جانبه بین وزرای خارجه دو کشور و وزیر راه به عنوان رئیس کمیسیون مشترک برگزار شد.

وی در پاسخ به سؤالی درباره بن بست در مذاکرات، گفت: آنچه در وین اتفاق افتاده متوقف است در بعد تصمیمات واشنگتن بین ایران و ۱+۴ جمع بندی انجام و متن بین ما توافق شده و آنچه باقی‌مانده آمریکا باید پاسخ دهد. آمریکا قرار نیست هدیه‌ای به ایران بدهد. حقوقی از ملت ایران ضایع کرده و از جیب ملت ایران چیز‌هایی برداشته باید بازگرداند و اگر چنین شود می‌توان گفت مذاکرات در دسترس است. من نمی‌گویم بن بست. تصمیم واشنگتن به راحتی می‌تواند توافق را در وین محقق کند.

سفر امیر قطر به تهران به زودی انجام می‌شود

خطیب‌زاده سفر امیر قطر به تهران را تأیید کرد و گفت: این سفر بزودی انجام می‌شود و دستورکار دوجانبه و منطقه‌ای و رایزنی درباره موضوعات دوجانبه است. قرار است رئیس جمهور کشورمان نیز بعد از این سفر، به یکی از کشور‌های حوزه خلیج فارس سفر کند.

سخنگوی وزارت خارجه درباره مذاکرات وین هم گفت که «به صراحت عرض می‌کنم خطوط تعیین شده که توسط مراکز راهبری و عالی نظام درباره مذاکرات است تا به امروز رعایت شده و به همین خاطر است که امروز در این نقطه قرار دهیم. اهالی رسانه اجازه ندهید در این بازی طراحی شده برخی در واشنگتن و سرزمین‌های اشغالی قرار بگیرید. بازنشر این سیاست‌ها که برخی مراکز جنگ روانی انجام می‌دهند، نباشند.»

موضوع جلالی جاسوسی است و در مسیر خوب پیگیری می‌شود

وی درباره وضعیت حمید نوری و ارتباط آن با پرونده جلالی و درخواست وزارت خارجه سوئد از عدم سفر شهروندان سوئدی به ایران گفت: جلالی به جرم جاسوسی مدت‌ها ست در ایران دستگیر و حکمش صادر شده است.موضوعاتی که درباره نوری طراحی می‌شود و گروهک شکست خورده منافقین دامی را پهن می‌کند و شاهد می‌آورد و دادگاه را سیاسی می‌کند و دولت سوئد اجازه می‌دهد و سیاسی می‌کند، شک ما را برمی‌انگیزد که چگونه این اتفاقات رخ می‌دهد.

خطیب‌زاده تصریح کرد: این‌ها هیچ ارتباطی به هم ندارند و اگر هست طرف سوئدی می‌خواهد این ارتباط را برقرار کند. دادگاه نوری صلاحیت نداشته و حقوق اولیه‌ آقای نوری رعایت نشده است. متاسفانه دولت سوئد توجه نکرده وباید هر چه زودتر به مسیر درست برگردد. فکر نکند با این گروکشی‌ها موضوع جلالی فراموش می‌شود. موضوع جلالی جاسوسی است و در مسیر خوب پیگیری می‌شود.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی همچنین گفت که در خصوص مذاکرات ایران و عربستان از دور قبلی در بغداد تحول خاصی رخ نداده است و اگر تحولی رخ دهد اطلاع رسانی می‌شود.

وی همچنین بیان کرد: همه تلاش خود را کرده و می‌کنیم که هر چه زودتر گفت‌وگوها بین روسیه و اوکراین به پایان جنگ بی‌انجامد. نباید اجازه دهیم این بحران با طراحی‌های سیاسی از دست خارج شود.نگرانی خود را به دو کشور منتقل کرده‌ایم.

خبرنگاری از خطیب‌زاده پرسید که آیا در مذاکرات با عربستان به بحث یمن هم پرداخته شده که وی گفت: یکی از موضوعاتی که با سعودی‌ها بحث شده موضوعات منطقه‌ای است. هر چند پرونده‌های اختلافی داشتیم و طبیعی است تمام موضوعات منطقه گفت‌‌وگو شود.

وی درباره خروج هموطنان ایرانی از مولداوی گفت: سفارت ایران در اوکراین و آکردیته در مولداوی اطلاعیه‌ای را صادر و از ایرانی‌های که ضرورتی به حضور ندارند مولداوی را ترک کنند. متاسفانه در اوکراین زمانی که جنگ رخ داد با مشکلی مواجه بودیم که کار وزارت خارجه را خیلی سخت کرد. البته یکی از نقاط موفق دیپلماسی کنسولی ایران خارج کردن تمامی اتباع ایرانی از اوکراین بود. مشکلی که داشتیم بسیاری از اطلاعیه‌ها را ایرانیان مقیم اوکراین جدی نگرفتند و امیدواریم در این موضوع توجه جدی داشته باشند. گسترش جنگ نگرانی‌های ما را مضاعف می‌کند.

در سفر الحلبوسی درباره پروژه‌هایی که معطل مانده گفت‌وگو شد

خطیب زاده درباره سفر الحلبوسی رئیس پارلمان عراق به تهران هم گفت: برای ایران وضعیت مردم عراق و مراودات تجاری  و اقتصادی بسیار مهم است عراق یکی از شرکای تجاری ماست که به رغم سنگ اندازی‌هایی است که آمریکا و تحریم ها درست کرده است. در موضوع ارائه خدمات و انرژی تصمیم قطعی داریم که براساس درخواست دولت عراق انجام دهیم راه‌حل‌هایی پیدا شده و امیدواریم گفت وگوها به نتیجه برسد. سفر الحلبوسی حائز اهمیت بود و درباره پروژه‌هایی که معطل مانده گفت‌وگو شد. توضیحاتی درباره آخرین وضعیت عراق در مالاقات با امیرعبداللهیان داه شد امیدواریم شاهد انتقال هرچه سریع‌تر قدرت در عراق باشیم. 

معطل هیچ طرف ثالثی برای آزادسازی منابع خود نماندیم

سخنگوی دستگاه دیپلماسی درباره آزادسازی منابع ارزی ایران در خارج از کشور نیز بیان کرد: از بانک مرکزی هم بپرسید. ما معطل هیچ طرف ثالثی برای آزادسازی منابع خود نماندیم. تاکنون منابعی که آزاد کردیم به صورت مستقل بوده و این مسیر همچنان در حال پیگیری است. 

حج امسال با حضور هموطنان ایرانی برگزار می‌شود

خطیب‌زاده همچنین اعلام کرد که امسال حج با حضور هموطنان ایرانی برگزار می‌شود.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی گفت: حقوق ایران براساس برجام باید حفظ شود و اجازه نمی‌دهیم مؤلفه های فشار حداکثری ترامپ برای از بین بردن برجام و فرصت دیپلماسی باقی بماند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در پاسخ به سؤال دیگر گفت: جمهوری اسلامی ایران در خصوص آب‌های مرزی و آب‌های مشترک نگاه کاملا جامع داشته است. تصور ما این است هیچ کدام از کشورهای منطقه به تنهایی نمی‌توانند آب‌های مشترک را مدیریت کنند چه ایران، چه عراق، چه ترکیه و چه افغانستان. وضعیت استان‌های مرزی مناسب نیست و ثابت می‌کند باید به صورت مشترک با هم کار کنیم. بدترین کار سیاسی کردن موضوعی چون آب است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
ملت یا اغازاده ها
تکلیف ما رامشخص کن
Iran (Islamic Republic of)
تبریزی
۰۸:۲۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
اصلا باج ندهید . اونها خودشان بیعانه می دهند این توافق انجام بشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
مگه مال مردم خور نیست ، پول های آزاد شده زمان اوباما چی شد، این پول ها به هرشخص مستقیم اختصاص داده میشد این شیطان بزرگ بعید بود نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
حق ملت ایران کدومه ؟! همون حقی که ملت ایران هیچ سهمی ازش نداره؟! شما ملت ایران را اسیر کردین اونوقت از حق ملت ایران حرف می زنید؟!
United States of America
ناشناس
۰۷:۵۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
مگر مردمی هم باقی مونده.مردیم از گشنگی،از سوءتغذیه،از افسردگی ،از ناامیدی،از بیکاری واز اینکه عده ای به اسم نماینده مردم ونوکر مردم شدن ارباب و مسئول و پدر مردم رو درمیارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
ظاهراً همه جور آمریکا پای مذاکره است زیاده خواهی شما تمام نشدنی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
صد رحمت به ظریف
Iran (Islamic Republic of)
.
۰۲:۴۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام آمریکا که بد بود چرا دارین رابطه برقرارمیکنید پس شما دروغ گو هستید
Australia
ناشناس
۰۲:۴۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
باشه بش میگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
شما چطور توی قانون خودتان می‌گویید حق گرفتنی است نه دادنی حالا این مسخره بازی ها چیه کسی اهمیت نمیده یالا زورتونه نشون بدین عصای موسایی یدبیضایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
به امید حق مشکلات از بین میره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
حق ملت نه مگر سال ۹۵هر چقدر پول اومد تغییری تو وضعیت ملت رخ داد دیگه بس کنید
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۰:۰۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
آمریکا پولو میده. شک نکنید. از اونور هم مطمئن هست که یکی بالا میکشه یا میبره آمریکا یا کانادا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
حق ملت ایران؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۲۳:۳۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
حق از کدوم حق حرف میزنی یه عمره سر مردمو با آمریکا گرم کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
منظورش اینه که اونی که از جیب ملت برداشته بذاره توی جیب مسئولین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
بده بره به جیب اقا زاده ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
حق ملت یا حق خودتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
چطورمال مردم وقتی پس می دهدمال مردم نیست پس امریکاعدالت رااجراکنددولت اززبان مردم برای مس گرفتن پول لستفاده نکندچرااین ملت فشارفقرو گرانی راکشیده و بایدپول به حساب ملت واریزشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
الکی میگن امریکاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
نگید حق ملت ایران بگید پول دولت ایران چون قرار نیست حتی یک قرون از اون پول ها خرج مردم ایران شه خرج مسوولان و خوانواده هاشون میشه همون بهتر که آمریکا پسش نده
Iran (Islamic Republic of)
فرزند زاگرس
۲۱:۱۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
آمریکا مثل کره شمالی فقط با بمب اتم افسارش کشیده میشه نه با التماس و محدود کردن خود و باج دادن.
آمریکا چاره ای جز دادن بدهی ایران و تضمین ندارد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
ما داریم اوکراین رو جلوی چشممون می‌بینیم،چرا باید بازدارندگی و امنیتمون رو دوباره به اقتصاد گره بزنیم؟ مگه چند سال پیش این راه رو نرفتیم؟ چرا راهی که چند سال پیش رفته بودیم و زیانش رو با گوشت و پوستمون پرداخت میکنیم رو دوباره باید تکرار کنیم؟
Sweden
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
اگر سپاه نبود ایران عراق و لیبی شده بود و منتقدانی ساده لوح وسوسولی امثال شما باید به شلوارتان از ترس داعشی ها قفل و زنجیرمی زدید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
دولت 13نشان دادید از دولت روحانی مشتاق تر به این توافق هستید فقط در حرف میگید ما اقتصاد رو به توافق گره نمیزنم ولی در عمل هر روز پیغام به امریکا میدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
اصلا مردم را عضو سپاه کنید اکثرا خوب جبهه دارند یا جز بسیجند تا حقوق بین هما درست تقسیم شود و با کار خواستا شده صب بخیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
مگه میتونا و امکان نداره که بتونه حق ملت را باز گرداند بعد فرض محال باز هم گشت شما چگونه میخای رفتار کنی که به جیب گشاد بی ته سرازیر نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
آمریکا چیزیو را که از جیب ملت ایران برداشته هرگز برنمیگردونه :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
اگه هم برگردد به جیب شما برنمیگردد خیالت راحت
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۲۲:۴۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
غلط کرده از حلقومش میکشیم بیرون
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۲۲:۴۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
غلط کرده از حلقومش میکشیم بیروون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام
برای روباه پیر هم همینو گفتن، اما به زور گرفتن ازشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
تنها حقی که آمریکا برا ما قائله حق مردنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
بجای اینکه انقدر فکر تحریمها هستید افغانیها را بیرون میکردید خیلی از مشکلات حل میشود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
بیخودی نگین از جیب مردمو مال مردم ما ک میدونیم اگ بدن خودتون میکشین بالا ...پس نوووش جون امریکا اون بخوره بهتره
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۷:۲۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
ای ول آفرین گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۷:۴۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
خاک تو سر بدبختت کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
حقیقت رو گفت و حقیقت تلخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
دقیقا گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
فعلا تو بدبختی ک کوری نمیبینی .. ن تو رو خدا بگیر ..... التماس دولت ب محسن ک طرفداری میکنه مگ دروغه خودسون میخورن ی آبم روش ... خاااک عالمم تو سر تو بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
در اینکه خودشون میخورن رو بحثی نیست اما ای کاش به جیب مردم می رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
داد از بی غیرتی و خود تحقیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
مذاکرات برجام به اتمام رسید چرا چون سپاه از لیست تروریستی خارج نشد چرا چون آمریکا هم میدونه سپاه یک نهاد سیاسی اقتصادی هست که تو تمام زیر ساختهای کشور نفوذ کرده و اونا هم فهمیدن که اگر سپاه رو تحریم کنن ی کشور فلج میشه چون همه چیز دستشونه حالا ما هم باید میفهمیدیم که سپاه رو از لیست سیاسی و اقتصادی خارج کنیم و فقط به عنوان ی نهاد نظامی بشناسیم تا این که مثل امروز درگیر نشیم این اشتباهی بود که انجام شد حالا هم دیر نشده دست سپاه رو از تمامی زیر ساختهای کشور خارج کنید تا تحریم بر سپاه نتونه مستقیم بر همه چیز اثر بزاره این دیگه همش و درایت نمیخاد آقای سپاه بعله از امروز شما ی نهاد نظامی هستید مثل ارتش بودجه دریافت میکنید تمام ببینید آیا تحریم کردن دیگه اثر داره یا نه والا واردات اذوغه دست سپاه دارو سپاه ماشین سپاه سد سپاه نفت سپاه برق و گاز سپاه خط تلفت سپاه بورس سپاه ارز سپاه همه چی وقته دسته ی مجموعه باششه خوب با بایکوت شدنش همه ب فنا میرن
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۶:۰۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
یا درک شما اشکال داره یا خودت رو زدی به گیجی !!!
آمریکا سپاه را تحریم کرد چون تمام نقشه های آمریکا در عراق و سوریه و لبنان و یمن توسط سپاه خنثی شد. آمریکا و نوکرانش از سپاه تو دهنی خوردند .
آنکه سربازان آمریکایی را اسیر کرد سپاه بود. آنکه پهپاد متجاوز آمریکایی را ساقط کرد سپاه بود. آنکه پایگاه آمریکا را به موشک بست سپاه بود. و آنکه کشتی انگلیسی را در حضور رزمناو انگلیسی توقیف کرد سپاه بود. آنها هم هیچ غلطی نتوانستند بکنند. تنها راه را در تحریم دیدند. چون هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
تو اینقدر مشکل در فهم داری که نمیفهمی آمریکا دلش به حال اقتصاد ایران نسوخته که بخواد دست سپاه یا هر کسی را از اقتصاد ایران کوتاه کنه!!! هدف آمریکا نابودی اقتدار ایرانه.
Iran (Islamic Republic of)
(*_*)
۱۶:۴۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
فلفل جان تو هم انقدر شعور نداری که به دیگران احترام بزاری
Germany
ناشناس
۱۸:۰۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام . ایران دنبال خرید وقت هست ...سپاه هیچ نیازی به رفع تحریم نداره . یعنی از وقتی سپاه تحریم شد ،دیگر سپاه به سوریه و لبنان و عراق نرفت؟ تازه رفت و آمد به تمام نقاط دنیا بیشتر شد ،یه لشکر بردن آمریکای جنوبی... ایران دنبال خرید وقت هست ...این همه سال زحمت نکشیدن که آخرش آمریکا خودش بمب نسل جدید بسازه ،ایران سه درصد غنی‌سازی کند ...
Sweden
ناشناس
۱۸:۳۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
اگر سپاه نبود ایران عراق و لیبی شده بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
حق ملت ایران؟
تاقبل از ورود به ایران حق ملت ایرانه وقتی واردرایران شد حق تمام دنیاهست بجز ملت ایران پس بهترکه توامریکا بمونه واسمش حق ملت ایرانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
بشین بابا بزا باد بیاد خودتون زورتون میاد حق مردم بدین از امریکا توقع دارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
حق مردم آمریکا پس بده اون وقت تو جیب کی میره اینم روشن کنین شما که سختی مشکلی ندارین به فکر مردم هم نیست بیشتر نگران جیب خودتون هستین بچه هاتون کدام کشور برن خونه بخرن
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۲۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
حق ملت ایران یا حق سپاه پاسداران؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
کدوم ملت مگه سپاه پاسداران از اهل مریخ هستن این حرفت باطل است اگه سپاه نبود ایران وملت ایران مثل کشورهای لیبی وافغانستان ویمن وسوریا وعراق اشغال شده ویا نثل کشور ثروت مند عربستان وامارات نوکر انگلیز وآمریکا وگاو شیرده برای آمریکا .یا مثل ژابن مستعمره امریکا ودخترانش وزنانشون در دامن سربازان آمریکا مثل پایگاه اوکیناوا ژابن....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
حقی که شماها از جیب مردم ایران برداشته اید . یارانه همون45 تومن و قیمتها 10 سال گران شده.... تمامی محصولات در انحصار دولت دهها برابر قیمت جهانی به مردمتون فروختین. دزد جیب مردم شما هستین. غربیها هم بخاطر رفتارهای شماها با کشور و مردمی که از شما حمایت کرده اند چنین کرده اند . پس مقصر شما و افکار و رفتارهای شماست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
اگه توافق نشه خیلی خوبه تکلیف ملت یسره میشه هی شل کن سفت کن ملتو نابود نکردید
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۷:۲۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
دارن با پنبه سر میبرن
Germany
ناشناس
۱۸:۰۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
ملت آلبانی داره نابود میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
حضور این مدیران خارجی فقط گول زدن ایران و وقت کشی است . دمن در پی یافتن راه حل یا بهتره بگیم دسیسه جدید هست.
Iran (Islamic Republic of)
شاهد
۱۳:۰۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
خانم اسدی 9 ماهه دولت عوض شده اونهایی که بالا میکشیدن زدن تو گاراژ خبر نداری بدون .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
شماخیال میکنیدتمومی دارن ی سری جدیدمیان جاشونومیگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
ایالات متحده: چشم عزیزم. پیاز ،دوغ نوشابه چیز دیگه ای لازم نداری ،؟

پ.ن: بابا معلومه هیچ کاری نمیکنه اون دشمن ماست. بالفرض توافق کرد قطعا دوباره زهرش رو یجای دیگه میریزه.
یه ذره ادبیات کلامتون رو محکم کنید !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
از کجا معلوم ایران زیاده خواهی نمیکنه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
زیاده‌خواهی ایران چی میتونه باشه؟
طرف نسل جدید بمبهای هسته‌ای و شیمیایی را داره می سازه، ایران میگه تضمین کنید دولت بعدی نیاد بزنه زیر همه چی ،مانند قبل . تنها راه ساخت بمب هست و تهدید به اینکه بمب هسته‌ای را به چند کشور دیگه هم خواهیم داد
Iran (Islamic Republic of)
شاهد
۱۳:۰۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
درود بر رییس جمهور و دولت مقتدر و مردمی و شجاع و سرافراز.خدا پشت و پناهتان شیرمردان پرتلاش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
لامصب ساندیس و کیک هم بدجوری گرون شده!
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۷:۲۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
فقط بخاطر چنتا کیک و ساندیس بیچاره توسرس خور
Germany
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
آلبانی چه خبر ؟ رجوی h I v درسته؟ یواش بگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
بیا پایین بچه
Iran (Islamic Republic of)
زهرا اسدی
۱۲:۴۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
اگه آمریکا خواست حقی برگردونه واریز کنه به حساب مردم. تو جیب شما بره اونم بالا میکشید
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۱۵:۱۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
شماره کارت پیامک کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
شماره کارت یا تصویر کارت یا حساب بانکیت را بفرست می ریزم به حسابت
Iran (Islamic Republic of)
Bm
۱۲:۱۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام
اقتدار خوبه ... باید بیشتر هم شود ،آمریکا حق ندارد به خاطر کاری که خودش انجام میدهد ،دیگر کشورها را تحریم کند و منافع آنان را بدزدد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
لطفا سنگ اندازی نکنید فورا توافق شه بازندگی مردم بازی نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
برای ما عزت و سربلندی حرف اولو میزنه دادا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
12:33

غزت و سربلندی با شکم گرسنه یا تو قبر بدرد نمیخوره برادر
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۱۵:۱۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
اگه مقتدر نباشیم نه عزت داریم نه شکم پر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
چشم سس خیار هم می خواهی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
ما ملت شهادتیم نه خفت و خاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
از آنجایی که سران و مقامات آمریکایی بی منطق، بی وجدان، بی انصاف، دروغگو، دیکتاتور، کج فهم، زورگو هستند و تا زمانی که سران و مقامات آمریکایی از خود هیچگونه اراده ای نداشته باشند و افسار بر گردن خود را بدست صهیونیست ها سپرده باشند و صهیونیست ها بجای آمریکایی ها تصمیم بگیرند، مطمئن باشید که توافق برجامی صورت نخواهد گرفت و منطقی و عقلایی هست که ایران هرچه سریعتر از برجام خارج شود و غنی سازی ۱۰۰ درصد را آغاز کند که این برای آمریکا بسیار سخت و گران خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
اقدامات کشورت هم ببین تندنرو یطرفه به قاضی رفتی یا نمیفهمی یا زیتدی زرنگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
که بخورید یه آبم روش . اینهمه منابع چی به ملت دادید که میخواید اینو بدید . به اسم ملت به کام شما . ما نمیخوایم
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۲:۱۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
دمت گرم. بخدا اعصابم ب هم میریزه میبینم اینقدر گستاخ هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
بگو من نمیخوام ... ملت ایران اقتدار میخواد .پولمون را باید پس بدن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
یعنی ملت ایران این همه که تایید زند بیسواد و خفیف و خار یا منافق و بی غیرت دارد ؟ این ها غزت و افتخار و غیرت و استقلال و اقتدار نمی شناسند؟ سختی ها برای همه یا اکثر ملت هست چرا بعضی امواج منفی می فرستند
Iran (Islamic Republic of)
تریلی
۱۱:۴۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
باشه حتمن من به بایدن خبر میدم که حق ملت ایران را بده اونم حتمن قبول میکنه حق ما رو بده به مسئولین تا مسئولین با حق ملت برن گردش و پاداشهای نجومی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
چقدر ساده هستید امریکا هیچوقت تحریمها رو برنمیداره سریعا دوربین ها رو در نطنز خاموش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
قیمت نفت بخاطر جنگ اکراین رفت بالا ولی حال و اوضاع مردم خوب نمیشه ولی ارد و گندم بخاطر همون جنگ گرون میشه سریع قیمت ها میره بالا چقدر عجیبه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
درود به شرفت.
Iran (Islamic Republic of)
برانکو ایوانکوویچ
۱۱:۳۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
شما خودتون دارین حق ملت ایران رو میخورین چه ربطی داره به امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام
آمریکا منافع ایران را به خاطر کاری که خودش انجام میدهد ... بلوکه کرده و خرج ملت خودش میکند ... شما ایرانی نیستی .یا هم از ...
Iran (Islamic Republic of)
برانکو ایوانکوویچ
۱۲:۵۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
ناشناس ۱۲:۱۹
بنده ایرانی ام افتخار هم میکنم به ایرانی بودنم
منتها منابعی که انگلیس آزاد کرد کجا رفت؟رفت تو جیب مردم؟
اینهمه منابع تو خود این کشور قرار داره اونوقت وضع مردم باید اینجور باشه؟
اتفاقا تو خودت فکر کنم جیره خوار کسی باشی که چشمت رو روی اینا بستی و داری این حرف رو میزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
کجا رفت چیه بنده خدا ... اگر شما خبر داری که اختلاس و دزدی شده ، مدارک را ببر دادگاه ،ثابت کن بعد ببین چه میشود ..حرف مفت باد هواست ... ملت خودشون انبار میکنن تا گرانتر بفروشن... خودمون رحم نداریم به همدیگر ،گرانفروشی میکنیم به بهانه واهی و الکی ...اگر ملت بدبخت و ندار هستن ،چرا وقتی گوشت گران میشود ،خرید مردم هم بیشتر میشود...یک هفته ملت خرید نکنن ببین چه اتفاقی می‌افتد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
احسنت ب برانکو حرف دل همه رو زدی بابا ظلمی ک مسئوولین ب خودمون میکنن ب ولا امریکا بما نکرده دشمن اصلی ما مردم مسئوولین دزد وغارتگرن ن امریکا ما تحریم داخلی هستیم ن خارجی
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۸:۰۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
ناشناس ۱۲:۵۰. آیا خبر داری که دولت قبلی چقدررررر بدهی گذاشته روی دست ملت؟؟؟؟آیا خبر داری همه این بدهی ها و تورما به تدریج بیاد پایین ؟؟؟؟شمایی که الان اومدید و چپ و راست این دولت رو که تازه ۸ماهه در رأس کاره میکوبید ،دولت قبلو با اون همه کثافت کاری چرا نکوبیدید .همه لالمونی گرفته بودید .صف مرغ و کره و گوشت و ..... یادتون رفته ؟؟؟آیا بعد از این همه خرابی که دولت قبل به بارآورد ،از این دولت انتطار معجزه حضرت موسی رو دارید؟؟؟؟اونم فقط با گذشت ۸ماه؟؟؟؟الان میای میگی توام حتما جیره خور حکومتی ،عزیز دل من یک خورده باید صبر کرد .من خودم بهترین دوران زندگیم ،که میشه( گل )عمر یک جوون ،دقیقا مصادف شد با روی کار اومدن دولت قبل .همون زمانی که رییس جمهور قبل روی کار اومد منم دقیقا چند روز بعدش به خدمت سربازی رفتم .بعدش که برگشتم اونقدر اوضاع مملکت به هم ریخته بود که من فقط با اینجا و اونجا کار کردن ،امورات میگذروندم .باید صبر کرد داداش ،ما ۸سال با صدام جنگیدیم ،۸سالم با طاغوت ،بخدا وقت میبره تا مملکت وضعش بهتر بشه .همه ما تحت فشاریم .چه بخایم و چه نخایم باید صبر کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
رفتن به خزانه دولت یعنی رفتن به خرج ملزومات زیر بنایی و رو بنایی کشور است که همان جیب مشترک ملت یعنی بیت المال است
و تصور این که پول مانند یارانه به حساب مرم ریختن اوج بی سوادی و عوام الناس بودن است چنانکه یارانه به شیوه تقسیم و پرداخت کنونی هم زیانش بیش از فوایدش بوده است مانند ایجاد تورم و گرانی و خالی شدن خزانه کشور بدون فایده چشمگیر برای قشر مستمند و دهک های پایین و استفاده چند برابری سه دهک بالای جامعه !!!
اگر دزدی 50 سال قبل انگلیس تقسیم بر 85 میلیون شود شاید هر کدام 5 هزار تومان دریافت کنند تا کمی سیر بخورند سماق بکند !!
افتخار به ایرانی بودن فقط به شعار نیست بلکه باید از ایجاد یاس و انرژی منی به ملت خود پرهیز کرد تا دشمنان از این گفته ها برای خود کره نگیرند.
و در مورد معادن کشور ؛ اولا نباید تصور کرد که همه معادن اکنون استخراج و استسحال و صادر و تبدیل به پول شده و فقط تقسیم درامد ها مانده است که این کار نتنها ممکن نیست ( به دلایل توان داخلی و تحریم های خارجی ، بلکه روشی کاملا اشتباه برای رشد و توسعه واقعی اقتصاد کشور و توسعه انسانی است چه اگر معادن تمام شوند مردمان در ناز و نعمت به یکباره به گدایان مفلس بدل شده و هیچگونه علم و صنعت و هنری برای جایگزین کسب در آمد ندارند و در جهان کنونی که همه مانند گرگ منتظر ضعف دیگری برای دریدن هستند در حد اقل زمان ممکن نابود خواهیم شد
و در مورد وضع مردم بدانید که گرچه اجناس گران هستند اما مردم در بنگاه مسکن و زمین و ماشین معاملات میلیاردی می کنند و اکثرا دارای یک یا چند ماشین و ویلا و مسکن و حساب های بانکی بزرگ ، کارخانه و شرکت ، سفرهای لاکچری در داخل و خارج و تفریح و شب نشینی های آن چنانی هستند که خارج نشینان بر مردم ایران غبطه می خورند.
و جالبتر آن که آنان که دارا ترند ناله و شیون و اعتراضشان بلند تر و مخرب تر است !!!!!!!! و شما هم می گویید که مردم اینجوری هستند ؟ چه جور ؟ تنها مشکلی که دارند عادت و به گوش کردن رسانه های خارجی است که همه را دچار فلج مغزی کرده و تصور این که در خارج همه چیز گل و بلبل و ایران ویرانه ای بیش نیست! که اگر هم چنین باشد بزرگترین عامل دشمنی همان دشمنانی است که خود را دایه ی مهربانتر از مادر نشان می دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
ناشناس ۱۲:۱۹
برانکو ۱۲:۵۰ جواب داده تو فقط ایرانی بد میاد که نظرها بالا است جيره خور
Germany
ناشناس
۱۰:۵۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
اینا فقط وقت تلف کردن. مشکل از داخل. روند ها درست بشه. به جوان ها اعتماد بشه همه چی درست میشه. از بعد از انقلاب بیشتر از اون چیزی که دست آمریکاست خرج کردیم. چی شد؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
من نمیدونم بعضی آمریکا و اروپا که حق ملت ایران را می‌خورن ، طرف اروپا می‌ایستند ...مشکلات داخلی ربطی به دزدی آمریکا از ملت ایران ندارد .و باید مانند انگلیس پس دهد ..خودش بمب فوق اتمی ساخته ، برای بقیه اخیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
بستگی داره حق ملتی کی میگید کدوم ملت باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
مردم توافقی را که بعد از 2024 مجدد لغو خواهدشد را نمی خواهند و این فقط برای سیاهکاری و ضعف دولته .
United States of America
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
رعیسی تا پایان مدت ریاستش ملت رو با برجام بازی خواهد


چون دولتش به یه چیزی احتیاج داره تا همه چیو گردن اون بندازه. همه نشدنا نتونستنا
Iran (Islamic Republic of)
G
۱۰:۲۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
فکری به حال دارو و تجهیزات پزشکی تو بیمارستان‌های دولتی بکنید خیلی گرون شده بیمارستانهای دولتی تو شهرستان عمل نمی‌کنند به مریضها میگن تجهیزات نداریم برین خصوصی عمل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
همش بخاطر مافیای تجهیزات پزشکی هست که داخل کشور درست شده اینا همان کاسبان تحریم هستند که دارند خون مردم را تو شیشه میکنند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
وقتی هشت سال کسی که ده بیمارستان خصوصی دارد میشود وزیر بهداشت ،بهتر از این نمیشود .مگر میشود به ضرر خودش قانون وضع کند
آخرین اخبار