ارسال اولین محموله صادراتی تراکتورسازی در سال جدید

مدیر بازاریابی و صادرات گروه صنعتی تراکتورسازی از ارسال وبارگیری اولین محموله صادراتی تراکتورسازی ایران در سال جدید خبرداد.

آقای امیراحمداندبیلی گفت: در حال حاضر تراکتور‌های ایرانی در بازار بیش از ۱۵ کشور و بخصوص کشور‌های منطقه و خاورمیانه حضور دارند.

کشور‌های مناطق خاورمیانه، جنوب شرقی آسیا، آفریقا و تعدادی از کشور‌های عربی مشتریان تراکتور‌های ایرانی هستند.

به گفته مدیر بازاریابی و صادرات گروه صنعتی تراکتورسازی سال گذشته یک هزار ۵۵۶ دستگاه انواع تراکتور از تولیدات تراکتورسازی و شرکت‌های اقماری به ارزش ۱۷ میلیون ۵۰۰ هزار دلار به اقصاء نقاط دنیا صادر شده است.

او می گوید برنامه ریزی امسال برای صادرات ۳ هزار دستگاه تراکتور به ارزش ۳۰ میلیون دلار است.

به گفته آقای امیراحمداندبیلی باتوجه به درخواست‌های که برای تراکتور‌های ایرانی وجود دارد این میزان نیاز صادراتی برای امسال برآورد و براساس آن برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

او می گوید در حال حاضر توسعه بازار‌های صادراتی به کشور‌های جنوب شرقی آسیا و اروپای شرقی در برنامه حوزه صادرات تراکتورسازی قرار گرفته تا متناسب با نیاز و تقاضای این بازار‌ها تراکتور تولید و عرضه شود.

آقای امیراحمداندبیلی گفت:۳۰ دستگاه تراکتور به ارزش ۴۰۰ هزار دلار به عنوان اولین محموله صادراتی امروز بارگیری و ارسال می‌شود.

 به گفته مدیر بازاریابی و صادرات گروه صنعتی تراکتورسازی حضور و تامین نیاز بازار کشور‌هایی که تولید کنندگان از کشور‌هایی نظیر هند و چینی و حتی پاکستانی را احاطه کرده اند حکایت از موفقیت بزرگ برای کشور و تراکتورسازی در بازرار‌های بین المللی دارد.

تراکتورسازی در کنار تامین بالای ۹۸ درصد نیاز داخلی و اولویت بخشی به نیاز‌های داخلی، نگاه صادراتی و ارز آوری برای کشور و حضور در بازار‌های بین المللی و جهانی را نیز در برنامه‌های کار خود قرار داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار