تالار وزنه برداری پارس آباد تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل از بهره برداری تالار وزنه برداری پارس آباد تا پایان سال جاری خبر داد.

سجاد انوشیروانی گفت: مشکلات ورزشی در شهرستان‌ها در حال تسهیل بوده و پروژه‌های ورزشی که چندین سال بلاتکلیف مانده‌اند در حال حاضر فعال و تعامل هیات‌های ورزشی شهرستان با هیات‌های استانی باید تنگاتنگ باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در جلسه با فرماندار و روسای هیات‌های ورزشی شهرستانی پارس آباد گفت: مشکلات ورزشی در شهرستان‌ها در حال تسهیل بوده و پروژه‌های ورزشی که چندین سال بلاتکلیف مانده‌اند در حال حاضر فعال و تعامل هیات‌های ورزشی شهرستان با هیات‌های استانی باید تنگاتنگ باشد.

انوشیروانی در خصوص تزریق اعتبار به هیات‌های ورزشی گفت: دو سال متوالی است که اداره کل ورزش و جوانان در اول سال در جهت حمایت از ورزشکاران و تمرینات قهرمانان به حساب هیئت‌های ورزشی اعتبارات لازم را واریز کرده است.

او در خصوص پروژه ۵ هزار نفری پارس آباد گفت: پروژه ۵ هزار نفری شهرستان پارس‌آباد بیش از ۵۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد و تا زمانی که ۳۰ درصد این اعتبار تأمین نشود شروع و عملیات اجرایی پروژه امکان پذیر نیست این موضوع توسط نماینده محترم پارس آباد در مجلس در حال پیگیری است و ما هم به دنبال تامین اعتبار لازم برای شروع کار از طرف وزارت ورزش و جوانان هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه تلاش خواهیم کرد با تامین منابع و تخصیص اعتبارات تا پایان سال تالار وزنه برداری این شهرستان را به بهره برداری برسانیم گفت: برنامه ریزی‌های لازم در جهت تعمیر و تجهیز سالن ورزشی توسط کارشناسان اداره کل انجام گرفته است و در شهرستان پارس آباد هم این مشکلات شناسایی شده و در حال بررسی و پیگیری می‌باشد.

انوشیروانی می‌گوید: در شهرستان پارس آباد این امکان وجود دارد که سالن‌ها از طریق ماده ۲۷ توسط بخش خصوصی بهسازی و بازسازی شود.

او به جذب منابع مالی از طرف سازمان‌های مربوطه اشاره کرد و گفت: در جذب تامین منابع تمام تلاش خود را انجام دادیم که بتوانیم پروژه‌های عمرانی استان را فعال کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان در حد توان در خصوص تهیه تجهیزات ورزشی به هیئت‌های ورزشی شهرستان‌ها عملکرد خوبی داشته است گفت: انتظار می‌رود که فرماندار شهرستان نسبت به مشکلات ورزش عنایت ویژه داشته باشد و با طرح کردن مشکلات ورزش در شورای برنامه ریزی شهرستان و استان نسبت به پیگیری اعتبارات لازم برای تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی اقدامات لازم را انجام دهد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.