توجه ویژه به ورزش همگانی در شرکت ملی حفاری

سرپرست امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی حفاری ایران گفت: توسعه زیرساخت‌ها و توجه ویژه به ورزش همگانی کارکنان و خانواده‌های آنان در اولویت برنامه‌های امور ورزش و تربیت بدنی شرکت قرار دارد.

سید سالار محمدنیا گفت: بر اساس تاکید مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت، تعمیم و توسعه ورزش همگانی برای کارکنان و خانواده‌های آنان به ویژه در موقعیت‌های عملیاتی و اقماری موجب سلامت و نشاط مجموعه و در نتیجه کارآمدی بیشتر شرکت می‌شود.

به گفته او در حدود سه سال گذشته بدلیل شیوع کرونا و محدودیت فعالیت‌های مجموعه‌های ورزشی، توسعه زیرساخت‌ها و اماکن در دستور کار گرفت و به موازات آن مبادرت به آموزش ورزش در خانه و محل کار از طریق ضبط و انتشار ویدئو، چاپ برشور و آموزش‌های لازم در جهت پیشگیری از ابتلا به کرونا از طریق فضای مجازی در میان کارکنان و خانواده‌ها گردید.

محمدنیا گفت: در راستای توسعه فضای ورزشی، نشست‌هایی با اداره مهندسی شرکت در زمینه احداث سه زمین چمن مصنوعی در شهرک یکصد واحدی، شهرک ۲۱۶ واحدی و شهرک قائم برگزار شد که این پروژه هم اینک در دست کارشناسی و بررسی می‌باشد و انتظار می‌رود در آینده نزدیک اجرایی شود.

سرپرست امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی حفاری ایران می گوید: با بهبودی وضعیت موجود و کسب مجوزات لازم با رعایت اصول بهداشتی برنامه‌های فرهنگی و ورزشی را در دستگاه‌های حفاری، ادارات ستادی، کارگاه‌ها، منازل سازمانی و ... برگزار کردیم که برای نمونه می‌توان به برنامه اجرا شده توسط این امور در ماه مبارک رمضان بین کارکنان و خانواده‌ها اشاره نمود.

این مقام مسئول گفت: رسالت اصلی این شرکت، تولید نفت و گاز است، بدین منظور جهت پشتیبانی و ایجاد شور و نشاط در کارکنان واحد‌های عملیاتی، این رقابت‌ها با هدف اثرگذاری مثبت بر فلسفه وجودی شرکت برگزار شده است، زیرا معتقدیم اگر نیروی انسانی سالم و شادابی داشته باشیم، این مهم باعث توسعه اقتصادی شرکت نیز می‌شود.

به گفته او توسعه ورزش همگانی در دستگاه‌های حفاری و تجهیز اردوگاه‌ها با هدف بالابردن سطح نشاط و سلامتی کارکنان اقماری برای این امور بسیار با اهمیت می‌باشد و از آنجا که منابع انسانی سرمایه‌های اصلی سازمان است در نظر داریم با برنامه ریزی و برگزاری فعالیت‌های ورزشی و ارائه بهترین خدمات، رضایتمندی همکاران را جلب نماییم.

 از ابتدای اردیبهشت ماه جاری فعالیت‌های ورزشی در ۲۶ رشته همگانی در بخش خانواده‌ها و کارکنان آغاز شده و در حال برنامه ریزی برای حضور در المپیاد ورزشی کارکنان و خانواده‌ها وزارت نفت در آبان ماه امسال هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.